Als iemand die ik niet mag een wanhopige poging doet m'n aandacht te krijgen met flauwe opmerkingen als 'wat kleed jij je weer donker vandaag' of 'vampier' etc etc als ik niet goed gezind ben.
oowjah en als van die barbiepopjes ineens aardig tegen mij gaan doen terwijl ze me altijd mongoliesch aankijken of *perongeluk* heel opvallend over je gaan praten^^
oowjah en als van die barbiepopjes ineens aardig tegen mij gaan doen terwijl ze me altijd mongoliesch aankijken of *perongeluk* heel opvallend over je gaan praten^^
Oeh ja dat quasi aardige 'Hee, alles goed?' Verschrikkelijk. Dan doe ik altijd kil en afstandelijk en hoop ik dat mijn 'flikker op' blik zo snel mogelijk duidelijk wordt.
Als er een horde TH-fans zit te hyperen over dingen als Bill's nieuwe tattoo of Tom die een fan aan de kant duwde. Ofzo.
dan kijkk ik ook arro want tom heeft recht om een fan weg te duwen als ze iets wilt of de hele tijd aan hem zit te hangen en zo...ofniet
en die tattoo van bill is mooi en het zijn keus niemand kan dat veranderen(A)
*points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D
dan kijkk ik ook arro want tom heeft recht om een fan weg te duwen als ze iets wilt of de hele tijd aan hem zit te hangen en zo...ofniet
en die tattoo van bill is mooi en het zijn keus niemand kan dat veranderen(A)
Nah het gaat mij meer op het hyperen, ik kan er gewoon niet tegen dat de doorsnee TH-fan zich altijd zo opwind daarover =']
(...)Nah het gaat mij meer op het hyperen, ik kan er gewoon niet tegen dat de doorsnee TH-fan zich altijd zo opwind daarover =']
Inderdaad. Gelukkig zijn er heeeeeeel weinig fans bij mij op school, en verder praten we er nooit over. Ik besteed er niet zoveel aandacht meer aan, aan tokiohotel.