• Zoals jullie allemaal weten heeft zondag de fanparty vn th plaatsgevonden.

    Der zijn foto's gemaakt maar als je die wil zien dan moet je naar de website van th gaan en op foto's klikken angezien het niet lukt die te kopieren http://tokiohotel.pop24.de/tokiohotel2/index2_de_tmp.php


    wat vinden jullie van de foto's?

    Ik vind de foto's waardat tom en bill opstaan zeer mooi.Bill z'n haar vind ik vele beter op die foto's.Maar wat wel opvalt is: Bill ziet er nogal mager uit (is all langer bekend maar kom) en Tom lijkt precies vreselijk slecht gezint als em een handtekening geeft of in de buurt is van een fan.


    EDIT: Er zijn inmiddels al meerdere (buitenlandse) verslagen op internet verschenen, en het schijnt een enorme chaos te zijn geweest. Ruzie tussen fans van verschillende nationaliteiten, pubers die allemaal hard duwen om zo dicht mogenlijk bij Tokio Hotel te komen, ouders en politie die verslagen stonden te kijken. Toen er bleek dat er maar 300 fans, die een kaartje hadden gewonnen, kwamen opdagen, werden er ook nog 200 fans zonder kaartje toegelaten.
    had ik da gewete
    Oké ds is mss erg dt er 'maar' 300 mensen zijn komen opdagen maar daarom moet je toch geen mensen die geen kaartje gewonne n hebben binnenlaten...
    He je niets gewonnen! Pech!
    komen er maar 300 mensen! pech
    maar ze moeten hetgwn eerlijk houden vind ik


    I need you like a heart needs a beat

    bill ziet er inderdaad mager uit maar tom vind ik niet zo heel slecht gezind kijken hoor...

    MAAR DE FOTOS ZIJN PRACHTIG :) t valt me ook op dat het haar van Georg bijna even lang is als dan van Bill..


    Gone...

    Georgs haar wordt steeds langer. Vind ik leuk staan :'D


    I recycle my thoughts.

    bill ziet er inderdaad mager uit maar tom vind ik niet zo heel slecht gezind kijken hoor...

    MAAR DE FOTOS ZIJN PRACHTIG :) t valt me ook op dat het haar van Georg bijna even lang is als dan van Bill..


    Ja ik verschoot er van dat die zoon lang haar had.
    Ma pas op ik vind foto's ook sgoon zenne.


    I need you like a heart needs a beat

    EDIT: Er zijn inmiddels al meerdere (buitenlandse) verslagen op internet verschenen, en het schijnt een enorme chaos te zijn geweest. Ruzie tussen fans van verschillende nationaliteiten, pubers die allemaal hard duwen om zo dicht mogenlijk bij Tokio Hotel te komen, ouders en politie die verslagen stonden te kijken. Toen er bleek dat er maar 300 fans, die een kaartje hadden gewonnen, kwamen opdagen, werden er ook nog 200 fans zonder kaartje toegelaten.

    omg.
    Nu ben ik boos.
    Dat ze die #%)@%)@*&%*)@ moesten laten oprotten. Omg.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Ja ik verschoot er van dat die zoon lang haar had.
    Ma pas op ik vind foto's ook sgoon zenne.


    xD ik dacht ech zo van.. WTF!? sins wnneer heeft die gast zulk lang haar,,,

    alle foto's zijn mooi :)


    Gone...

    (...)
    omg.
    Nu ben ik boos.
    Dat ze die #%)@%)@*&%*)@ moesten laten oprotten. Omg.


    JEZUS!!!

    ik ben het helemaal met je eens...


    Gone...

    Ik vind het niet zo spectulair uitzien. Ik had beter verwacht.
    En van die ruzie's: die mensen moeten opgroeien >.<

    Ik vind het niet zo spectulair uitzien. Ik had beter verwacht.
    En van die ruzie's: die mensen moeten opgroeien >.<


    idd ze zouden beter eens dat tekstje van Tara lezen.


    I need you like a heart needs a beat

    Toen er bleek dat er maar 300 fans, die een kaartje hadden gewonnen, kwamen opdagen, werden er ook nog 200 fans zonder kaartje toegelaten.

    Ik zou als artiest blij zijn dat er "maar" 300 fans kwamen. Dan is er nog een beetje rust. Als artiest zijn er al veel gillende fans en als er dan 500 mensen komen word je gillend gek.

    wow:| Georg heeft lang haar gekregen!
    Verder is het precies zoals ik had verwachten, een menigte met fototoestellen:P


    I am an idiot, I move.

    Kunnen mensen niet gewoon feesten. Ruzie kan je buiten maken. Of beter NIET!

    Ik had verwacht dat TH er ook mee zou feesten. Oke het is niet realistisch, omdat dan iedereen ze zou aanvallen, maar goed.

    En over Georg's haar: Hoe lang hij het nu heeft, ga ik het morgen laten knippen (of net iets langer)xD Zal ik anders Georg ff opbellen dat we samen naar de kapper gaan?


    Think before you act.

    Bill zag er echt kut uit, zei m'n vriendin ook, vet dun gezicht, net als Tom/

    Maarja het enige wat mensen daar deden wat foto's van TH maken, tot zover de 'party'

    maar 5 dansde xD

    Wou da ik er ook was! XD


    If music be the food of love, play on!

    Georg krijgt zeker lang haar.


    -

    Zag er erg leuk uit *sarcasme*
    Even drummen voor een domme handtekening en daarna gewoon staan -.-


    If you had never come out of the blue, I would've stay