• jaa, het is nog super ver weg, maar de EFF is erweer op zaterdag en zondag 25&26 november.
    Voor degene die niet weten wat het is:
    Sinds 2001 komen elk jaar in april een groeiend aantal mensen uit heel Europa (23.500 in 2008) naar het grootste fantasy evenement dat op het Europese continent georganiseerd wordt: de Elf Fantasy Fair.
    Tweederde van deze bezoekers hebben zichzelf omgetoverd tot orc, tovenaar, draak, ridder, vampier, elf, eenhoorn, gothic lolita, manga stripheld of een combinatie daarvan. De kostuums worden elk jaar steeds vindingrijker en kunstzinniger. Temidden van de opbloeiende natuur van het kasteelpark, dat behoort tot het grootste kasteel van Nederland, Kasteel de Haar, dompelen de fantasy liefhebbers zich onder in een aangenaam bad van middeleeuwse muziek, dans, lezingen, theatervoorstellingen en optochten.

    Het is op het terrein van kasteel de haar in Haarzuilens, in de provincie Utrecht.

    Het leek me leuk om dit jaar een grote meeting daar te houden. Er is wel 1 ding, je MOET verplicht verkleed van mij! ;)
    Een kaartje voor de fair kost:
    Early Visum €16.95 (7.500 beschikbaar per dag) (betekend dat je het van te voren besteld)
    Visum €19.50 (6.000 beschikbaar per dag) (betekend dat je het op de dag zelf daar koopt)
    Kindervisum (3 t/m 11 jaar) €9.95 (1500 beschikbaar per dag)
    Kinderen tot en met 2 jaar hebben gratis toegang

    Mijn idee: Rond 12 uur half 1 bij het kraampje waar ze de gratis programmaboekjes hebben, net na de ingang. Ik kom zelf met mijn vriend, zusje en ouders. Er is dus toezicht!

    Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden <3
    .xoxo. Nikki

    (Edit: ik ga zelf als 'Dark Fairy' met een enorme zwarte tutu ^^)


    Your make-up is terrible

    Ik weet dat het vroeg is, maar komt er dan niemand? O.O


    Your make-up is terrible

    Ik weet nog niet zeker of ik erheen ga, ben er dit jaar ook niet geweest...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik weet nog niet zeker of ik erheen ga, ben er dit jaar ook niet geweest...


    Je moet wel, het is doodgail ^^


    Your make-up is terrible

    Ik ben nog nooit geweest, maar heb er al veel over gehoord en lijkt geweldig!
    Haha, misschien kom ik volgend jaar wel.
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Coowl men broer is dan jarig!


    Your Butt is Mine!

    Ik ben nog nooit geweest, maar heb er al veel over gehoord en lijkt geweldig!
    Haha, misschien kom ik volgend jaar wel.
    xX


    het is ook supergeweldig! Je kan net zo goed een stoel meenemen en gewoon de hele dag zitten kijken in wat voor kostuums mensen aanhebben ^^ En als je toch komt, weet je waar en hoelaat wij er zijn ^^


    Your make-up is terrible

    Okay, ik neem aan dat Q hier niet wilt meeten?


    Your make-up is terrible

    nee dankje, iets te ver weg