• Ik krijg deze berichten in mijn inbox op Netlog

    Hloo wij zijn JMina & floor
    wij organisere fanmeetings en actie's om
    TH zo snel mogelijk terug naar europa te krijgen
    we houden julie op de hoogte van hoe ver we staan
    geef ook een reactie op onze video
    want hoe meer reacties van fans , laat de joepi het mischien aan de jongens zien
    dan wete zij hoe wij ons voelen en dat is ons doel toch ?
    en het liefste van al word vriendjes pleas
    danke en tot op 1 van onze meetings

    grüsse JMina & floor

    www.nl.netlog.com/BackToEurope_x3


    Wat vinden jullie hiervan??

    Ik vind het tijdverspilling en verloren moeite.
    Alsof het management van th naar die video gaat kijken.


    I need you like a heart needs a beat

    Hm.
    Doe ik niet aan mee :'). Ze komen vanzelf terug.


    I recycle my thoughts.

    ja vind ik ook ><
    laat ze toch,.
    iedere band uit Europa wil in Amerika doorbreken. Ze zijn heus niet uit het oog ofzo >.-

    Wat een bullshit...
    Alsof dat ooit effect gaat hebben ><


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    zijn al teveel dingen over geweest. ze komen wel terug als het in de usa flopt.

    dOe ik niet aanmee.. het heeft geen zin. ze willen daar doorbreken en houden ze aan.ze komen vanzelf wel weer terug..

    Nouja. Dat vind ik raar, ten eerste; het heeft geen zin.
    Bovendien vindt ik het nutteloos, ze komen heus wel weer terug.


    -

    Bullshit. Laat ze branden in de hel. [sorry moest even][ik bedoel TH][Ja ik ben nog fan]


    Life is hard and then we die

    Achjaa, ik snap die meisjes wel, ze willen gewoon dat Tokio Hotel nog eens terug komt enzoo, maar alleen moeten ze gewoon weten dat het niets gaat uithalen. Maar weetje, Tokio hotel komt zowizo nog wel dit jaar, okee, ik weet dat niet. Maar ik denk da. Om hun nieuwe CD te promoten enzoo, toch ? &'n nu merk ik pas dat mijn lieve Eva deze topic geopent heeft, hallo EvaSgaaaatt, ik zien jou graaag <33 (H)


    Some people make the world special just by being in it

    Achjaa, ik snap die meisjes wel, ze willen gewoon dat Tokio Hotel nog eens terug komt enzoo, maar alleen moeten ze gewoon weten dat het niets gaat uithalen. Maar weetje, Tokio hotel komt zowizo nog wel dit jaar, okee, ik weet dat niet. Maar ik denk da. Om hun nieuwe CD te promoten enzoo, toch ? &'n nu merk ik pas dat mijn lieve Eva deze topic geopent heeft, hallo EvaSgaaaatt, ik zien jou graaag <33 (H)


    Hey Tanyaschaaat!,Ik zie jou ook heeeeeel graag.(H)


    I need you like a heart needs a beat

    Dat gaat écht niet helpen, haha.


    -

    Dat gaat niet helpen, verspilde moeite...
    Ze zijn nu gwn terug, en werken aan hun album. Ik weet zeker dat als hun nieuwe albm uit is de fans weer gek worden en ze europa weer op z'n kop gana zetten! (yeah)


    Tears are crashing out of my eyes