• Heb je een wacky droom gehad, of juist eentje waarvan je blij was dat hij niet echt was? Kwam je crush ineens tevoorschijn - of juist iemand waarvan je denkt waarom droom ik hier nou weer over? Stond je ineens weer in je basisschool of kwam het regelrecht uit de serie die je hebt gebinged voor het slapengaan?

Of zat je donderdagmiddag 16:00 in een leeg kantoor te dagdromen en nam dit een vreemde wending?

Deel hier je avontuur!
    Posts in de vorm van vibes of gifs zijn ook welkom, want zoals iedereen weet zijn dromen soms niet in woorden uit te drukken (fish)

[ bericht aangepast op 13 april 2026 - 16:38 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

this is made for me, heb wekelijks gare dromen ✨️

baby, let's get messy, let's get all the way undone

Heb dit dus echt amper, maar ben zeer benieuwd naar de random en weirdass dreams van anderen hahaha

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

one-time-i-dreamt: RJ was ineens weer online. Meteen afgesproken bij een of ander cafe voor een live meeting om allemaal shizzle voor Q te fixen #spijkersmetkoppenslaan. Was wel gek wakker worden, want ik was voor een paar tellen legit excited over alle progres lol :W

die ochtend wel weer voor het eerst in weken een appje van 'm gehad, dus profetische gaven? who knows....

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Oh this is gonna be good, my dreams are weird as hell

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Het is jammer dat ik het grootste deel van m'n dromen binnen een minuut vergeet, want ik droom zulke wacky shit af en toe.

Om in thema te blijven, iets wat ik me al heel lang afvraag:
    Dromen jullie altijd vanuit jullie eigen perspectief of soms ook vanuit een "personage"?

Gesproken vanuit een docent: aan het einde van de zomervakantie (en/of andere vakanties) hebben ontzettend veel docenten een soort koortsdroom/nachtmerrie over dat ze ineens geen les meer kunnen geven. Denk aan de kinderen die op de tafels dansen, stoelen die door het lokaal vliegen, de liefste kinderen die ineens verschrikkelijk zijn. :')

Protect the people.