Beste mensen, ik heb goed nieuws!
De K3 Reünie is vandaag om 8 uur 's avonds op videoland te zien! sinds vorig jaar wist ik dat er mensen van de BeNeLux verheugd waren en tickets gekocht hebben om naar de K3 OG te gaan. Want het is wel iets Nostalgie. De OG K3 Zoals in de K3 OG reünie topic van vorig jaar. Voor de mensen die geen tickets hebben, pech hadden toen het uitverkocht werden, zuinig zijn of het te duur vinden is het via scherm kijken ook geschrikt als je de juist stream hebt. Ik wilde dat alleen even op de hoogte houden.
Nog een fijne sabbath!
-
11 april 2026 - 19:49
0
11 april 2026 - 20:51
0
Oh wat leuk! Ik overwoog nog een topic te maken, omdat ik zag dat best wel veel Qers ernaartoe gingen of wilden. (:
Ik vond de show zelf super leuk, de dansers waren echt tof en ik vond de hoeveelheid glitter echt geweldig. Ben je zelf ook gegaan?[ bericht aangepast op 11 april 2026 - 20:51 ]
Tijd voor koffie.
11 april 2026 - 21:40
0
Zaalvoetbalclub schreef:
Oh wat leuk! Ik overwoog nog een topic te maken, omdat ik zag dat best wel veel Qers ernaartoe gingen of wilden. (:
Ik vond de show zelf super leuk, de dansers waren echt tof en ik vond de hoeveelheid glitter echt geweldig. Ben je zelf ook gegaan?
Nee, de tickets waren vorig jaar uitverkocht. Ik kijk momenteel live naar de k3 concert op Videoland.11 april 2026 - 22:16
1
Ooh, hoe is de opname? Is het wat?
Ik ben zelf vorig weekend met mijn moeder gegaan, en toen stond er ook inderdaad op plekken dat het vandaag op TV zou komen. Al leek het ook deels backstage beelden te zijn (ook leuk!), dus ik weet niet of je het hele concert ziet of niet?If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn
12 april 2026 - 0:21
1
Taire schreef:
Ooh, hoe is de opname? Is het wat?
Ik ben zelf vorig weekend met mijn moeder gegaan, en toen stond er ook inderdaad op plekken dat het vandaag op TV zou komen. Al leek het ook deels backstage beelden te zijn (ook leuk!), dus ik weet niet of je het hele concert ziet of niet?
Het hele concert was gewoon te zien. Was erg leuk om weer even te herbeleven. (:
Ik denk dat die backstage beelden uit de docu komen. Die is ook te zien op videoland!"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said
12 april 2026 - 0:32
1
Miyah schreef:
(...)
Het hele concert was gewoon te zien. Was erg leuk om weer even te herbeleven. (:
Ik denk dat die backstage beelden uit de docu komen. Die is ook te zien op videoland!
Dankjewel voor de info! (:
Tof dat we én backstage content én het concert zelf kunnen zien!If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn