• Hoihoi allemaal

Volgende week doe ik een solotrip naar Amsterdam om naar Ashley Gavin te gaan kijken (hit me up if you're also going)!

En vannacht bedacht ik me, ik heb genoeg persoonlijkheden op mezelf om het gezellig te maken, maar misschien willen er wel Q'ers meeten?

Dus heb je donderdag (16/04) of vrijdag (17/04) niets te doen en heb je zin in een gezellig dagje Amsterdam? Laat het hier weten en dan hebben we misschien nog eens een old school meeting!

Meetingpoint
    Amsterdam Centraal aan de hoofdingang lijkt me wel een goede plek?

Uur
    Kunnen we bespreken. (: Ik ben donderdag omwille van goedkoopheid van de Eurostar al om 8 uur in Amsterdam.

Q'ers die komen
    - Babygirlvo- Jarne - Do en vrij

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Oh no.
    Ik ben maandag (20/04) in Amsterdam. Voor een concert🥺
    Het initiatief is in ieder geval héél tof! Ik hoop dat je iemand mag treffen! 🫶🏻

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

ik heb genoeg persoonlijkheden op mezelf om het gezellig te maken

whahahahha i laughed

Wat leuk Jarne! Ik kom misschien wel eventjes langs, ik woon natuurlijk in Amsterdam dus dat is dan fijn dichtbij, hihi. Alles inshallah tho, met m'n burn-out durf ik qua energie nergens vanuit te gaan, maar even theetje drinken ofzo moet hopelijk wel kunnen :3 Tenzij meer mensen in zijn om in een rustig cafeetje gezamelijk achter onze laptops te zitten, dat is meer het straatje van deze semi-oma hahhaha

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Als ik niet had moeten werken (want helaas moet dat gewoon), had ik best willen komen ook al is het 2,5 uur rijden. In een rustig cafeetje achter een laptop zitten klinkt heerlijk namelijk hahaha (hint hint, schrijfmeeting weer?)

Sorry Jarne! Hopelijk zijn er anderen die wel kunnen nog, en anders heb je Froukje ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

[quote=6911005]Catmint schreef:
    Als ik niet had moeten werken (want helaas moet dat gewoon), had ik best willen komen ook al is het 2,5 uur rijden. In een rustig cafeetje achter een laptop zitten klinkt heerlijk namelijk hahaha (hint hint, schrijfmeeting weer?)

Sorry Jarne! Hopelijk zijn er anderen die wel kunnen nog, en anders heb je Froukje ^^
    [/q

Zodra ik terug ben ga ik daar weer eens naar kijken

[ bericht aangepast op 10 april 2026 - 13:56 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    Catmint schreef:

Zodra ik terug ben ga ik daar weer eens naar kijken

Kan ik jou ook je crème uit Japan geven haha

[ bericht aangepast op 10 april 2026 - 13:57 ]

@Iris
    Veel plezier met het concert de 20ste!(:

@Froukje
    Voor mij helemaal valid om in een rustig café te zitten hoor (ik dan waarschijnlijk met een boek). We keep in touch! :)

@Maxime
    Ugh, werken gooit altijd roet in het eten.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Babygirlvo schreef:
    @Iris
    Veel plezier met het concert de 20ste!(:

@Froukje
    Voor mij helemaal valid om in een rustig café te zitten hoor (ik dan waarschijnlijk met een boek). We keep in touch! :)

@Maxime
    Ugh, werken gooit altijd roet in het eten.

Oprecht, ze zouden werk moeten afschaffen