• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

@Lieke, just play it that way girl. Be a fucking menace to that company

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    @Lieke, just play it that way girl. Be a fucking menace to that company

I will! Want mijn ADHD fueled rechtvaardigheidsgevoel kan dit absoluut niet hebben (cat) Maar nu moet ik dus éérst afwachten tot ik mijn laatste salaris krijg (eind april) en dan pas kan ik stappen ondernemen als het er niet bij zit.

Ik ben al weken op het randje van mijn sanity door alle stress van deze gore klootzak van een werkgever, dus dat dit stukje nog minimaal een maand langer duurt is echt jkfdjskfljdskl

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Jammer van het nu nog niet portaal kunnen gaan oefenen, maar hey. Wel weer volgspotten! En gewoon mezelf zijn loont soms. xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Blegh... Ik heb vandaag zo veel last van hooikoorts. Ben alleen maar aan het niezen en snotteren. Ik word er moe van.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ik voel me zo ongelukkig vandaag

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Dit weekend reunie van middelbare school en de docent voor wie ik complexe tienergevoelens had, komt wss ook. I'm not ready 🙃

Waarom is dit ook telkens strijd? Ja ik snap dat jullie legenestsyndroom hierop aangaat en je alles doet om het tegen te houden, maar mijn planning is gewoon haalbaar 🙄🙄🙄

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Going thru the worst breakup of my lifeeeeee Oh my god... does it ever get better ?

Love is the message

Ik heb net gereageerd op een Indeed vacature and I am so scared right now.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Sorasa schreef:
    Ik heb net gereageerd op een Indeed vacature and I am so scared right now.

Hopelijk komt er uit waar je op hoopt!

--

Toch best lame dat mijn twijfels zichtbaarder zijn in pms periode. En leuk dat dit samenvalt met deze volgspot week en mijn laatste week wonen in mijn studentenstad..
    Maar.. ik ga nu wel vaker mijn katten zien, en dit scheelt een hoop geld. Kan ik naar meer musicals toe en sparen voor mijn Ijsland vakantie. (cat)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn