• Welkom in het Grote Smut- en Intimiteits-topic!

Back by popular demand! Sinds ons laatste topic zijn we allemaal een aantal jaren ouder geworden, dus het werd tijd dat dit topic met ons meegroeit. Ik wilde graag een plek creeëren waar we niet alleen ongegeneerd over ervaringen en blunders kunnen kletsen, maar waar we ook kunnen praten over het lezen (looking at you, booktok girlies) èn schrijven van smut.

Dus, wil je je hand wagen aan een intieme scene en ben je op zoek naar advies? Heeft je bedpartner iets nieuws geprobeerd en viel dat vreselijk in de smaak (of eindigde het juist in de slappe lach)? Heb je al heel lang een vraag of verhaal dat een beetje te TMI voor het LJH? Of wil je gewoon weten of de majority van Q een butt of een boobie persoon is?

Vanzelfsprekend is dit een safe space. Voel je vrij om je eigen ervaringen, fetishes en fantasieën te delen, maar hou er ook rekening mee dat triggerende onderwerpen onder een spoiler mogen, inclusief triggerwarning. Denk hierbij aan onderwerpen als cnc. Bij twijfel, spoiler.

But then, of course, read at your own risk 😌

[ bericht aangepast op 14 feb 2026 - 12:33 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Omg, mijn topic x100.
    Al wil ik verduidelijken dat de popular demand niet door mij is. Ik ben een zedige en celibataire jongen.

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Ik geef daarnaast graag mijn complimenten voor de timing van het openen. Heel symbolisch.

Babygirlvo schreef:
    Ik geef daarnaast graag mijn complimenten voor de timing van het openen. Heel symbolisch.

Kan je merken dat mijn partner op 1000-ish km afstand zit en dat ik wat actie nodig heb? :')

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    (...)

Kan je merken dat mijn partner op 1000-ish km afstand zit en dat ik wat actie nodig heb? :')

Het is misschien niet subtiel. Maar dat is ook niet waar dit topic voor staat. :p

Maar om meteen subtiel de discussie open te gooien in een potentieel gerelateerd gebied gezien de long distance:

Wat is onze visie op cam/phone sex?
    I know the risks, maar ik kan het wel waarderen als ik geen zin heb om naar buiten te gaan of iemand te ontvangen.:')