• Hey!
    Ja ik moest zoeken en kon mijn oude accounts niet meer vinden via de mail.. wist nog wel de namen maar blijkbaar oude mails die ik mij niet meer herinner.

Nu vond ik dus mijn oude account, toen der tijd was het quizlet.
    Zijn alle verhalen, story's en rpg's verdwenen toen ze over gingen naar Qreaties ?

En ben wel benieuwd, hoe lang is het eigenlijk al veranderd? Ik voel mij oud haha (A)

Niemand die mij zou kunnen helpen ? Ben nu wel nieuwsgierig hoe het zit.

We zijn nu al bijna drie jaar officieel Qreaties! Hier is het topic, mocht je het leuk vinden om terug te lezen.

Toen Q over is gegaan naar Qreaties is er, voor zover ik weet, niets verloren gegaan! Maar ik meen mij te herinneren dat mensen het hadden over een grote storing(?) waarbij wel wat mis is gegaan, maar toen was ik een tijd offline dus ik heb dit zelf niet meegemaakt. Misschien staan je creaties ge-deactiveerd?

Ik ben overigens wel heel nieuwsgierig naar je oude username(s), als je die wilt delen! Wie weet kennen we elkaar nog van de goeie oude tijd (krul)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Natuurlijk zijn er mensen die je willen helpen(bloos) We zijn alleen allemaal iets minder actief sinds de meeste van ons nu aan het volwassen leven moeten deelnemen.

Wat Hellfire zegt is wel een mooie samenvatting volgensmij :Y)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Dankje! Dus grote kans dat het niet meer terug te vinden is?

Och het zo’n erge tijd, was helemaal fan van one direction. Mijn naam was xNiallHazz

2014… de tijd vliegt! De andere heb ik later aangemaakt maar daar heb ik bijna niks mee gedaan, wel een story gestart. Ook die kan ik niet openen .

En ja Quizlet was toen wel echt een hit online. Heel actief ook! Jammer dat het niet meer zo leeft als toen. Al die abo’s, kudos en leuke reacties.