• Hoi allemaal,

De jaarwisseling was ik eens in een andere mood dan normaal, nog altijd tranen gelaten maar normaal roep ik na het einde dat het volgend jaar echt mijn jaar gaat worden en dat het haast niet slechter kan dan het jaar ervoor... Nou na een aantal jaren is dat wel een beetje achterhaalt dus dit jaar riep ik het niet. Dit jaar wil ik het anders aanpakken.

De slechte, negatieve dingen blijven bij mij vaak toch overheersen op de mooie dingen. Daarom ga ik een gelukspot maken, elke week steek ik 1 briefje in de pot. Daarin schrijf ik iets heel leuks, bijzonders wat ik heb gedaan, Iets waar ik trots op ben of heel blij van werd zodat ik de 31e de pot kan open maken en kan zien wat een ongelofelijk tof jaar ik heb gehad en hoe die kleinere dingen er eigenlijk toch het meeste toe doen.

Ik vond het wel een heel leuk idee dus dacht misschien zijn er meer mensen die mee willen doen gezien het erg simpel is, weinig tijd kost en je er geen geld voor nodig hebt.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Wat een tof idee! Misschien doe ik wel mee <3 dank je voor de inspiratie!

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    Wat een tof idee! Misschien doe ik wel mee <3 dank je voor de inspiratie!

Dat zou leuk zijn! Mocht je het leuk vinden en als extra stimulans dan kunnen we het ook hier delen.

Ik heb net een pot versiert en kaartjes voor het hele jaar geschreven

Change is for weirdos ~ Niall Horan