| De verwarde mensen verwijs ik graag naar het gesprek in dit topic. They made me do it! TRIGGERWARNING: |
|
Jongens ik heb echt even jullie advies nodig want ik weet het allemaal niet meer hoor
Okay dus
Er is een jongen en hij is iets ouder dan ik (6,5 jaar?? is dat te veel???) en we wonen in hetzelfde huis. Hij heet K en hij is blond. Ik vindt hem eigenlijk heel erg leuk, maar ik durf hem dat niet te vertelen maar nu denk ik dus dat hij mij misshien ook wel leuk vind??? Maar ik ben heel bang om het te zeggen dus ik wil wel zeker weten dat hij mij ook leuk vindt snapje?
(Hij is trouwens echt heel knap en lief en heel populair dus eigenlijk is hij een beetje te goed voor mij

)Dit is waarom ik denk dat hij mij misschien wel leuk vindt:
- Soms als we op deselfde feestjes zijn kijkt hij wat langer naar me
- Hij appt vaak hartjes!!
- Hij lacht om mijn grapjezz, maar ook niet altijd
- Hij heeft een enorme stapel chocorepen verstopd en iedere keer als ik mij slecht voel dan geeft hij mij er een

- Soms appt hij zelfs vanaf het toilet omdat hij aan mij denkt

- Hij koopt boeken voor mij !!
- We hebben samen een huis gekocht en twee katten geadopteerd en hij wil heel graag samen kinderen
MAAR IK WEET HET NIET??
Want!!
Dit is waarom ik denk dat hij mij misschien NIET leuk vind:
- Hij is altijd gemeen want hij kieteld mij en als ik moet plassen prikt hij in mijn buik en soms gaat hij bovenop mij zitten zodat ik niet weg kan
- Hij heeft een "joyfriend" (non-bin) die hij "way too pretty for their own good" noemt (waarom zou hij dit tegen iemand anders zeggen als hij mij leuk vindt???)
- Hij wil dus nooit lezen wat ik schrijf

- Hij heeft dus allemaal vrindinnetjes gehad dus hij is echt heel populair en ik weet ook dat andere jongens en meisjes hem soms wel leuk vinden
Wat denken jullie jongens want ik vind het allemaal een beetje raar eigenlijk en ik ben helemaal in de war en ik vind hem ZO LEUK!!!! (maar soms ook niet, zoals wanneer hij scheten laat (IEW))
Wat zal ik doen zal ik hem vragen om verkering?
[ bericht aangepast op 23 dec 2025 - 15:03 ]
|| I told you not to play with the misfit toys ||
maarja dat weet ik niet ik zou echt oppassen als ik jou was hahaha. maar wel leuk want ik denk dat hij jou wel leuk vind dus dat is sowieso wel leuk