• Mijn koosnaam van Lieke deze avond is heel snel van droogkloot naar Babygirl gegaan, dus ter ere hiervan een update van mijn username met bijpassende foto uiteraard.

Voor de formaliteiten:
    Dooddoenervo > Babygirlvo

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Honestly iconic

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    Honestly iconic

I won't settle for less!

[ bericht aangepast op 2 dec 2025 - 23:41 ]

[ bericht aangepast op 2 dec 2025 - 23:52 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

fuck yeah. dit is het soort support dat je van echte vrienden kan verwachten

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Derks schreef:
    Hier stond een sensuele gif van voldy.

Deze ga ik gebruiken voor het bijhorende onlyfansaccount. :'D

[ bericht aangepast op 2 dec 2025 - 23:54 ]

:W please do, maar voor de tere zieltjes die af en toe nog eens hier verschijnen, mag die GIF terug naar de godvergeten plaats waar Vincie die opgeduikelt heeft?
    #sorryihavetoask
    #modpretbederver

[ bericht aangepast op 2 dec 2025 - 23:52 ]

Derks schreef:

Whahahahahhaa fantastisch dit

Leodh schreef:
    :W please do, maar voor de tere zieltjes die af en toe nog eens hier verschijnen, mag die GIF terug naar de godvergeten plaats waar Vincie die opgeduikelt heeft?
    #sorryihavetoask
    #modpretbederver

As you wish! Maar don't come for me als ik zieltjes ronsel voor mijn OF. Ik moet ook de rekeningen kunnen betalen.

Babygirlvo schreef:
    (...)

As you wish! Maar don't come for me als ik zieltjes ronsel voor mijn OF. Ik moet ook de rekeningen kunnen betalen.

buttercup, uit de princess bride, voor de leken onder ons

Nee, nee, dat snap ik natuurlijk helemaal. Een babygirlvo moet ook rond kunnen komen in het leven. Stuur maar link, i gotchu

Een vriend van mij heet Ivo en ik lees nu steeds "Babygirl Ivo"

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:

Jarne ik hoop dat je weet dat ik vanaf nu niet meer jouw hoofd voor mij zie, maar dit.

Ik ga stuk 😂😂 you're the ultimate babygirl now

Also, ik wil eigenlijk weer terug naar de era waarin we allemaal een topic maakten voor onze naamsverandering. All in favour?

[ bericht aangepast op 3 dec 2025 - 10:35 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    (...)

Jarne ik hoop dat je weet dat ik vanaf nu niet meer jouw hoofd voor mij zie, maar dit.

Ik ga stuk 😂😂 you're the ultimate babygirl now

Also, ik wil eigenlijk weer terug naar de era waarin we allemaal een topic maakten voor onze naamsverandering. All in favour?

Je hebt me bijna overtuigd. . . . . . . Ik zat toevallig ook net te denken aan naamsveranderingtopics en hoe die eigenlijk verdwenen zijn.

Maar;
    Sicke naam en matchende profielfoto. Het behoud van de vo is wat ik nodig heb om dooddoenervo (VOOR NU) achter me te kunnen laten.

[ bericht aangepast op 3 dec 2025 - 10:46 ]

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

Je hebt me bijna overtuigd. . . . . . . Ik zat toevallig ook net te denken aan naamsveranderingtopics en hoe die eigenlijk verdwenen zijn.

Maar;
    Sicke naam en matchende profielfoto. Het behoud van de vo is wat ik nodig heb om dooddoenervo (VOOR NU) achter me te kunnen laten.

Aangezien jij ook ineens een nieuwe naam hebt...

DOE HET

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    (...)

Aangezien jij ook ineens een nieuwe naam hebt...

DOE HET

Yes please, ik wil de gedachtengang achter 'Zaalvoetbalclub' als username weten

Even the smallest can change the course of the future

This is... Unhinged... :Y)

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."