Haha iedereen zegt basic hobby's te hebben en komen dan met specifieke dingen aan 😂😂 Veel mensen vinden "de basics" lezen, tv kijken, sportschool en drankjes doen met vrienden
Dus alles wat daarbuiten valt, is voor mij niet basic hoor!
Maar ja, we zitten natuurlijk in een vrij creatieve community haha. Dus ik denk dat we hier sowieso wel meer unieke hobby's tegenkomen 
Zelf sport ik normaliter als ik gezond ben veel (tennis en padel), spelletjes met vrienden (en dan echt die nerdy spelletjes die heel complex zijn haha), gamen (sims, rollercoaster Tycoon, mario spelletjes, lekker family friendly). Oja en spellen en quizzes organiseren voor groepen.
Maar nu ik thuiszit, zijn het: lezen, schrijven, kaartjes maken, digitaal tekenen, Lego bouwen, knutselen (love sinterklaas surprisetijd).
En in de roulatie zijn ook voorbij gekomen: een prentenboek maken, mok schilderen, kaarsen maken, kleien, aquarellen, pastellen, tuinieren, diamond painting, houtbranden, home design, meubels opknappen, pianospelen, en ik heb jaren saxofoon gespeeld.
En ik zou nog graag leren haken, keramiek schilderen, en nog veel meer met klei doen want daar kun je veeeet gave dingen mee doen (maar ik heb de skills niet). Oeh en ik zou dolgraag een goede camera willen maar dat is duur :')
[ bericht aangepast op 10 nov 2025 - 10:43 ]
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain