• Hello you bunch of fellow nerds :Y)

De steam spring sale was afgelopen week en ik vroeg me af welke games jullie hebben aangeschaft of welke games je toch bijna je laatste spaargeld voor had uitgegeven. Deel de inspiratie en het enthousiasme over je nieuwe aanwinsten hier *O*

Zelf heb ik deze games gekocht:
    Spirit City: Lofi Sessions
    Content Warning
    Omno

Red dead redemption stak me wel echt de ogen uit ook, want die was nog maar 15 euro, maar ik heb al zoveel 'grote' games die ik nog nooit heb gespeeld, dus dat heb ik maar even achterwegen gelaten :W

[ bericht aangepast op 23 maart 2025 - 14:15 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ik wilde nog dingen kopen, maar het is er niet van gekomen helaas. Al is dit misschien wel beter voor mijn spaargeld, want de vorige sale heb ik een aantal spellen gekocht die ik nog steeds niet/amper heb gespeeld. Oeps. XD
    Ik was erg aan het twijfelen over in elk geval Kingdom Hearts, dreamlight valley, V rising en Pantheon: Rise of the Fallen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Phlegethon schreef:
    Ik wilde nog dingen kopen, maar het is er niet van gekomen helaas. Al is dit misschien wel beter voor mijn spaargeld, want de vorige sale heb ik een aantal spellen gekocht die ik nog steeds niet/amper heb gespeeld. Oeps. XD
    Ik was erg aan het twijfelen over in elk geval Kingdom Hearts, dreamlight valley, V rising en Pantheon: Rise of the Fallen.

Heeeel herkenbaar hahaha, daarom heb ik ook echt alleen maar deze drie goedkope games gekocht die echt een paar euro waren (wel echt enthousiast om ze te spelen....ooit....hopelijk :W )
    Zijn Kingdom hearts en Dreamlight Valley niet een beetje hetzelfde? Of zie ik dat nu verkeerd, zie gelijk allemaal Disney (krul)

SPECS schreef:
    (...)

Heeeel herkenbaar hahaha, daarom heb ik ook echt alleen maar deze drie goedkope games gekocht die echt een paar euro waren (wel echt enthousiast om ze te spelen....ooit....hopelijk :W )
    Zijn Kingdom hearts en Dreamlight Valley niet een beetje hetzelfde? Of zie ik dat nu verkeerd, zie gelijk allemaal Disney (krul)

Erg slim van je! En ooit komen we aan al onze spellen toe, ooit. xD

Kingdom Hearts is voor mij nostalgisch, ik keek mee toen een van mijn broers het op de PS2 speelde, nog met een fysieke guide book enzo. En een van mijn beste vriendinnen speelt Dreamlight Valley momenteel. Qua verschillen in de spellen zelf: volgens mij is Kingdom Hearts meer een adventure RPG spel en Dreamlight Valley meer een simulatie spel.

[ bericht aangepast op 23 maart 2025 - 15:40 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mijn pc is gecrasht ( ;-; ) en moet ik nog steeds naar de fabrikant opsturen, dus deze sale is helaas aan mij voorbij gegaan haha, anders had ik wellicht gekeken naar Assassin's Creed Odyssey en Valhalla 🙈

Spirit City heb ik vorige sale gekocht! Echt heel cute en heerlijk om op de achtergrond aan te hebben staan. Ben benieuwd wat je ervan vindt!

(Also, voor een volgende sale zou ik je Red Dead 2 echt aanraden want wat een fantastische game is dat zeg...)

[ bericht aangepast op 23 maart 2025 - 15:40 ]

Dramatic

Phlegethon schreef:
    (...)
    Erg slim van je! En ooit komen we aan al onze spellen toe, ooit. xD

Kingdom Hearts is voor mij nostalgisch, ik keek mee toen een van mijn broers het op de PS2 speelde, nog met een fysieke guide book enzo. En een van mijn beste vriendinnen speelt Dreamlight Valley momenteel. Qua verschillen in de spellen zelf: volgens mij is Kingdom Hearts meer een adventure RPG spel en Dreamlight Valley meer een simulatie spel.

oOOH kun je Dreamlight Valley met anderen spelen? Omdat je zegt dat een vriendin het speelt, dat is wel altijd tof zeg maar.
    Nostalgie is natuurlijk ook wel een ding ja :'D

Renna schreef:
    Mijn pc is gecrasht ( ;-; ) en moet ik nog steeds naar de fabrikant opsturen, dus deze sale is helaas aan mij voorbij gegaan haha, anders had ik wellicht gekeken naar Assassin's Creed Odyssey en Valhalla 🙈

Spirit City heb ik vorige sale gekocht! Echt heel cute en heerlijk om op de achtergrond aan te hebben staan. Ben benieuwd wat je ervan vindt!

(Also, voor een volgende sale zou ik je Red Dead 2 echt aanraden want wat een fantastische game is dat zeg...)

Ohnooo, wat jammer. Kon je ze niet in je browser op je mobiel kopen oid?
    Spirit city heb ik vooral gekocht omdat ik misschien weer wil gaan streamen en ik zag anderen het als achtergrond gebruiken.
    Also ik kwam erachter dat ik Spirit city helemaal niet in de sale heb gekocht, dat was Kind Words 2 hahahaha, oeps (krul)

[ bericht aangepast op 23 maart 2025 - 15:59 ]

SPECS schreef:
    (...)

Ohnooo, wat jammer. Kon je ze niet in je browser op je mobiel kopen oid?
    Spirit city heb ik vooral gekocht omdat ik misschien weer wil gaan streamen en ik zag anderen het als achtergrond gebruiken.
    Also ik kwam erachter dat ik Spirit city helemaal niet in de sale heb gekocht, dat was Kind Words 2 hahahaha, oeps (krul)

Ja had denk ik wel gekund achteraf haha, maar moet bekennen dat ik het helemaal vergeten was :'D Had alleen het mailtje voorbij zien komen dat er sale was, verder niet meer aan gedacht
    & oeehh cool! Wat stream je zoal?

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Ja had denk ik wel gekund achteraf haha, maar moet bekennen dat ik het helemaal vergeten was :'D Had alleen het mailtje voorbij zien komen dat er sale was, verder niet meer aan gedacht
    & oeehh cool! Wat stream je zoal?

Ooh wat jammer (no_chears)
    Eh ik streamde drie jaar terug vaker Overwatch en Dead By Daylight, heb ook op een ander account vaker writing/co-working streams gedaan, wil nu een beetje een combi van gaan doen. Misschien. Kost ook wel veel energie, maar als ik het kan combineren met dingen die ik moet doen zoals schrijven, job hunting, Japan reis plannen etc, dan helpt dat wel.

Iemand ervaring met City Skylines??

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Iemand ervaring met City Skylines??

zelf niet, maar wel vaker positieve geluiden over gehoord!