Hello hello,
Ik heb mijn internet opgezegd en wilde bij de verhuizing geen nieuw internet afsluiten. Bij het oude huis had ik voor €36,- p/m relatief traag DSL-internet en op het nieuwe adres zou het nóg trager zijn. (Er is geen glasvezel of coax aanwezig).
Nu wilde ik graag kosten besparen en alles dan maar vanuit m'n mobiele abonnement doen. Dat is 30.000 mb/min/sms, wat ik eventueel nog zou kunnen uitbreiden naar 35.000 maar dan is de max van m'n provider bereikt.
Echter merk ik dat ik nu ik de hele maand al geen wifi heb, ik al over 2/3e van m'n bundel heen ben. Als ik een keer moet thuiswerken en dus m'n laptop op een hotspot zet, kan dat niet als ik door m'n bundel heen ben.
Ik zag dat Odido "Klik&Klaar" heeft, een soort 5G-modem/router die je gewoon in het stopcontact klikt en dan heb je internet over 5G. Kost 25 euro per maand. Kan niet vinden of daar een limiet aan zit.
Hebben jullie ervaring met zoiets? Eventueel van een andere provider/merk? Of een andere oplossing voor internet? 🫣
Het liefst zo goedkoop mogelijk want ik ben nogal blut
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly