• Hoi hoi,

Vroeger werden suggesties altijd zo gedaan, dus hierbij volg ik deze jarenlange traditie op. :Y)

Ik merk dat de Qreaties-gebruiker meegroeit met Q en waar de gemiddelde leeftijd vroeger vijftien, zestien was, zie ik nu dat de meeste mensen eind twintig of midden twintig zijn. Ik kijk regelmatig in de forum index en doe dan elaborate deep dives naar topics van vroeger en het viel me op dat er maar één zakelijk kopje is, namelijk school.

Met het oog op de veranderde doelgroep, leek het mij wel handig die te veranderen naar werk en school? Er zijn nog genoeg studerende mensen, maar ik weet zeker dat voor velen een part-time of full-time baan een deel van het leven is geworden. Dus vandaar is mijn suggestie om dat kopje te veranderen van zoiets:

School
    Bespreek je schooldag en klaag over je leraren

Naar zoiets:

Werk en school
    Bespreek je werk- en schooldagen, en klaag over je collega's en leraren

Misschien stimuleert dat mensen ook om daar dingen over te delen en meer posts te maken op het forum.

Oké, dat was het. Einde topic. :Y)

[ bericht aangepast op 3 jan 2025 - 19:04 ]

Tijd voor koffie.

Oooh dit vind ik eigenlijk wel clever gezien.
    Ik stem voor.

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

Klinkt logisch. Voor.

[ I will always love you ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ik vind het een goed idee! Is er op dit moment eigenlijk een actieve administrator op deze website?

hodie mecum eris in paradiso

escuella schreef:
    Ik vind het een goed idee! Is er op dit moment eigenlijk een actieve administrator op deze website?

Ja hoor!
    Ik vind dit ook een hele goede suggestie en het lijkt me niet dat iemand hier tegen kan zijn, dus ik ga meteen even kijken of ik het kan aanpassen.

Edit: Ik had een vermoeden dat ik een wit scherm zou krijgen en dat is ook zo, dus ik ga even RJ hiervoor contacteren. (:

[ bericht aangepast op 4 jan 2025 - 14:29 ]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

RJ heeft het opgelost en ik heb het subforum geüpdatet met jouw suggestie.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Joechei, bijdragen aan Q! *insert dansende cheerleader-emoji*

Tijd om GM te kopen. (cat)

[ bericht aangepast op 4 jan 2025 - 18:26 ]

Tijd voor koffie.

Ion schreef:

*O**O**O**O*

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

*O**O**O**O*

Thank u _O_

Tijd voor koffie.

Ion schreef:

Dan kan al een half jaar niet, de link werkt niet meer :'c Ik mis mijn emojis ook haha.

Maar love deze suggestie en tof dat het zo snel ging Melissa! Zo blijft Q met ons meegroeien <3

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Is dit nog een ding?

filosofie schreef:
    Is dit nog een ding?

Ik denk dat Zoya de datum vh topic niet gezien had nadat dit topic geboost is door een spammer (dat bericht is odt verwijderd). (:

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Cuprija schreef:
    (...)

Ik denk dat Zoya de datum vh topic niet gezien had nadat dit topic geboost is door een spammer (dat bericht is odt verwijderd). (:

Oeps ja, ik dacht dat het recent was omdat het in Actieve Topics stond lol

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Oeps ja, ik dacht dat het recent was omdat het in Actieve Topics stond lol

Ja had een nieuw account in dit topic gereageerd, maar was spam. Echt zo'n 'met deze aardappelzetmeel-pil val je direct 50 kg van de trap af'-reclame, weet je wel.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Ja had een nieuw account in dit topic gereageerd, maar was spam. Echt zo'n 'met deze aardappelzetmeel-pil val je direct 50 kg van de trap af'-reclame, weet je wel.

Welke account was het? Hoe heette die account? :O