Fijne kerst iedereen!!! <3
Onze kerst is best vol eigenlijk, haha.
Wij zijn gisteren begonnen met een kerstdiner bij mijn schoonouders. Carpaccio tompouce als voorgerecht, varkenshaas met frietjes en stoofperen als hoofdgerecht en zo'n soezen en macaron toren als dessert, met koffie en een borrel.
Vandaag eerst onze onnoemelijk grote berg cadeautjes uitgepakt met home-made chocolademelk en croissantjes en top2000, en dan zo naar mijn moeder, met m'n vader en oma er ook bij (ouders zijn uit elkaar, maar verjaardagen en kerst vieren we tegenwoordig gwn samen). Ook gewoon lekker Top2000 luisteren, beetje lachen met elkaar en cadeautjes, en daarna eten. Verse eggnog en ik heb nog een appeltaart cocktail gemaakt om in transparante plastic kerstballen te gieten.
En morgen gewoon lekker met z'n 2en thuis. 4-gangen menu, zalm tompoucen, kaaskroketjes met rucola en honing-mosterdsaus, carpaccio en beef wellington als hoofdgerecht. Ik wilde mascarpone mousse maken, maar heb maar voorgesteld om een van de drie potten ben&jerry's uit de vriezer op te maken als we überhaupt zin hebben in een toetje na drie dagen eten.
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen