Hey allemaal!
Sinds kort heeft mijn gemeente allemaal gratis mini-biebs uitgedeeld, voor hen die zich hiervoor hebben aangemeld!
De mijne is een drietal weken geleden geplaatst in onze voortuin en ik heb hem eergisteren met primer gespoten en gisteren rood gespoten.
Daarnaast komt er ook nog met scrabble letters onder het dakje, vlak boven de deurtjes de naam; 'Mini-Bieb Arts Of Lore'. Ook was ik er nog over na aan het denken om de deurtjes te beplakken met glas-in-lood raamfolie, of iets van lichtjes er om heen te werken die op zonne energie werken. Ik wilde eigenlijk met stencils bloemen erop spuiten, maar een leuke stencil die op de zijkant past en niet in de weg zit met de palen, is best wel duur.
Wat de boeken betreft heb ik pas geleden een oproepje geplaatst in een boekengroep en er was iemand in mijn gemeente zo lief om een hele boodschappentas vol met boeken te komen brengen. Ongeveer 50(!) boeken, waarvan 20 Carry Slee, 3 Mel Wallis de Vries en 4 Kippenvel boeken!
Ook mag ik morgen in 30 minuten rijden van mijn woonplaats +/- gratis 100 boeken ophalen! Helemaal blij mee <3
Zelf heb ik Fantastic Beast and Where to Find Them de geilustreerde versie besteld voor 7.50 op bol.com en deze gaat dan ook mooi in de minibieb! Ik word er al helemaal vrolijk van als ik eraan denk dat er kindjes zijn die zo voor het eerst met Harry Potter in aanraking komen.
Ondertussen heb ik ook al een Facebook aangemaakt (wordt nog aan gewerkt) en komt er binnenkort een Instagram bij. Als jullie deze willen volgen zou dat super tof zijn.
You were born original, don't die as a copy.