Hallo, ik was laatst oude rollentopics aan het doorkijken uit verveling en kwam een hoop van mijn oude "Once Upon A Time in Neverland" roleplays tegen. Nu waren deze allemaal vrij slecht aangezien ik hooguit veertien was tijdens het oprichten ervan, maar ik kreeg wel een hoop nostalgie en zin om dit te herhalen.
Ik heb Once Upon A Time al jaren niet echt meer gezien, noch ben ik er een enorme fan van momenteel, dus als ik een rollentopic op zou gooien zal dit waarschijnlijk een hoop aanpassingen bevinden/openheid voor interpretatie aan spelers gunnen. Maar om dat te doen moet ik wel weten of überhaupt nog mensen zijn op deze site die aan zo'n soort roleplay mee zouden willen doen, haha? Dus, zijn die er?
Voor degenen die Once Upon A Time niet kennen maar nieuwsgierig zijn, het is een serie over sprookjesfiguren die leven in een hedendaags stadje in Maine wegens een vloek. Als het Neverland gerelateerd zou zijn, zou het gaan over sprookjesfiguren die de wereld van Peter Pan bezoeken, om zo maar te zeggen.
Ik had wel een concept idee uitgeschreven, deze onder de spoiler. (Het is in het Engels gezien dat de taal is die ik het meest gebruik om te communiceren, maar of de roleplay dat zelf ook zou zijn ligt eraan wat jullie zouden willen khghfyhghk)
Anyhow, als iemand hier interesse in zou hebben, laat het me weten. Zo niet, dan ehh, weten we dat ook, haha.
obsessive rage