Zoals jullie aan de titel zien zoek ik dit keer weer naar proeflezers. Voor mijn verhaal waar ik begin dit jaar begonnen was. Ik wil het snel mogelijk op Wattpad online posten en misschien meedoen met het jaarlijkse wedstrijd hier, maar waarschijnlijk zal ik het niet redden, aangezien het verhaal niet helemaal af is. Ik heb wel veel hoofdstukken geschreven.
Ik heb alleen wat moeite om vlekkeloos te spellen en vergeleken met mijn andere verhalen heb ik het gevoel dat er niet veel spanning in zit. Misschien dat het aan de genre ligt. De genre is tienerfictie, drama en een beetje romantiek.
Waar ik ook hulp bij nodig heb is, is de korte samenvatting van het boek. Ik wil bij de flaptekst wel de lezers aantrekken.
Hieronder zijn er 3 laat me weten welke tekst meer aantrekkelijk is. Als je nog advies hebt of ideeën laat het me ook weten.
tekst 1
De pas zestienjarige Jaela is enkele jaren vanuit Oostenrijk met haar familie naar Canada geëmigreerd. Ze hoopt uitgenodigd te worden voor de privéschool voor kunst en performing. Hier zal ze veel obstakels tegenkomen, zoals een badboy die zij zo irritant vindt. En het geheim dat ze met zich meedraagt om het daadwerkelijk geheim te houden. Zal het lukken om het geheim voor haarzelf te houden en de badboy van zich af kunnen houden?
tekst 2
De pas 16 jarige Jaela is sinds paar jaar met haar familie vanuit Oostenrijk naar Canada geëmigreerd.
Ze hoopt uitgenodigd te worden voor de peperdure privé kostschool voor kunst en performing. Wat ze alleen niet weet is dat ze veel obstakels tegen zal komen, zoals onder ander een badboy die ze zo irritant vindt. En de geheimen dat ze met zich meedraagt om het daadwerkelijk geheim te houden. En dat heeft ze nog te maken met rijke lui kinderen die het daar het nog ingewikkelder maken dan ooit. Zal het lukken om haar diepe geheim voor haarzelf te houden en de badboy van zich af te houden?
tekst 3
De pas 16 jarige Jaela is sinds paar jaar vanuit Oostenrijk naar Canada geëmigreerd. Ze wordt uitgenodigd voor een privé kostschool voor kunst en performing, alleen krijgt ze onverwachte obstakels, zoals een badboy. En de geheimen die ze met zich meeddraagt om het daadwerkelijk geheim te houden. En dan heeft ze ook nog te maken met paar rijke lui kinderen die het voor haar nog moeilijker maken dan ooit. Zal het haar lukken om haar diepe geheim voor haarzelf te houden en de badboy van zich af te houden?
Verder zoek ik minimaal twee proeflezers voor het boek die goed is in vlekkeloos spellen en feedback kan geven voor het verhaallijn.
Laat het me weten als je interesse hebt.
[ bericht aangepast op 22 nov 2020 - 12:51 ]