Dag allerliefste Q'ers,
Zoals de titel al zegt, heb ik extreme titel struggles voor mijn nieuwste boek. Het is bijna volledig af (ik zit aan hoofdstuk 17 van de 20), maar heb nog steeds geen goede titel gevonden.
Hierbij dus de vraag of jullie me kunnen helpen.
De samenvatting van het boek:
Wanneer Danielle’s oudere tweelingzus sterft, ziet ze haar zorgeloze leventje uit haar handen glippen. Van de ene op de andere dag wordt ze kroonprinses, met de bijbehorende verantwoordelijkheden en plichten. Niet alleen worstelt Danielle met haar nieuwe positie als toekomstige koningin, ze wordt ook nog eens gedwongen om een waardige man te vinden, die haar kan bijstaan in haar koninklijke taak.
Er worden negen mannen naar het kasteel gestuurd, die allemaal een poging doen om Danielle’s hart te winnen.
De dood van haar zus, de plotse veranderingen en de negen mogelijke minnaars maken Danielle’s leven een puinhoop, maar ze moet zich sterk zien te houden. Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor haar land, dat haar iedere dag dierbaarder wordt.
Daarbij wil ik ook nog even de titels van mijn vorige boeken meegeven: De laatste dans, Vruchteloos en Avondrood. Ik ben dus meer fan van simpele titels en Nederlandse titels.
Momenteel heet het boek 'De erfgename', maar mneh. Ik ben er niet blij mee.
Hebben jullie een idee?
+ om wat meer motivatie te geven: wie me kan helpen, krijgt natuurlijk wat credits
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien