Zoals jullie hier lezen ben ik opzoek naar drie proeflezers, waarvan er één in de leeftijd tussen de 14 en 18 jaar ligt, want ik werk samen met Jenny aan een Young adult verhaal, waar het doelgroep vooral in de leeftijd tussen 14 en 18 ligt. Aangezien Jenny Dyslexie heeft en ik niet het beste ben in Nederlands zoek ik vooral naar mensen die spelling fouten willen verbeteren, maar het verhaallijn en het bouw van het verhaal vind ik ook belangrijk. Het mogen ook (ex) Beta-readers zijn die vrijwilligers proeflezers willen worden. We willen het verhaal op 24 maart op andere schrijfapps posten
Hieronder een korte samenvatting over het verhaal.
Lizzy dacht altijd dat ze een gewone doorsnee tiener was, totdat er vreemde dingen gebeurde op haar school. Ze ondekt al snel het geheim van haar familie. Zij en haar familie zijn beschermers van de tijd.
Ondertussen groeit de oppervlakkige Mason op bij zijn vader, de meest beruchte man van de stad.
Twee tieners die dezelfde tijdgavens beschikken en verzeild raken in het verleden en mysterieuze geheimen. Lizzy krijg te maken met gevaar en ontdekt een geheim van Mason dat ze beter nooit had kunnen ontdekken.
Is het waar dat Mason slecht is of kan ze hem vertrouwen en wat zal de toekomst voor hen brengen?
Zijn er mensen die hier belangstelling hebben? Graag reacties als iemand interesse hebben!