• want :

    een vriendin van me Demi dies dus al heel lang op een jongen uit onze klas : Sam. maar Sam zit dus de hele tijd onder de les met mij te sjansen en te klieren enzo en ik deed het dan net so goed terug zonder datk het eigenlyk door had maar vandaag zei susan in eens toen sam naar mij aant lachen was tijdens AK dat hij moest stoppen met sjansen met mij en toen werden we beide echt knalrood. maar demi is dus nog steeds verliefd op hem en Sam is niet op haar [heeft ie ons verteld] en ik voel me like.. lullig en schuldig omdatk steeds met hem flirt... :$


    We can only learn to love by loving.

    Als die jongen niet op haar verliefd is mag die toch flirten met wie hij wil ?! en jij hoeft je niet schuldig te voelen want jij doet ook wat je wil .

    xx

    Als die jongen niet op haar verliefd is mag die toch flirten met wie hij wil ?! en jij hoeft je niet schuldig te voelen want jij doet ook wat je wil .

    xx


    like.. sij was de hele dag depri en ging bijna janke omda hij nie op der was [en sij is al een half jaar op hem :l] en ik vind het nog steeds lullig van meself ookal kank er nix aandoen ?


    We can only learn to love by loving.

    kun jij er wat aan doen dat hij jou leuker vind dan haar?
    en als je hem ook leuk vind zou ik gwoon voor hem gaan. je vriendin zou het uiteindelijk toch ook wel begrijpen of niet?


    Music is my drug, I need it all the time!

    Als die jongen niet op haar verliefd is mag die toch flirten met wie hij wil ?! en jij hoeft je niet schuldig te voelen want jij doet ook wat je wil .

    xx

    Ben ik het wel mee eens, maar voor je vriendin is het niet echt leuk. Misschien kunnen jullie, tot ze geen 'liefdesverdriet' meer heeft, het flirten een beetje binnen de perken houden als zij erbij is?
    Zij blij, jij blij.


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Ben ik het wel mee eens, maar voor je vriendin is het niet echt leuk. Misschien kunnen jullie het, tot ze geen 'liefdesverdriet' meer heeft, het flirten een beetje binnen de perken houden als zij erbij is?
    Zij blij, jij blij.


    maar dat is het probleem nou juist.. ik doe het bijna meteen als we aan het praten sijn met elkaar.. egt so erg :$


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    maar dat is het probleem nou juist.. ik doe het bijna meteen als we aan het praten sijn met elkaar.. egt so erg :$

    Nou, als je dat van jezelf weet, is het des te makkelijker om erop te letten, toch? :)


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Nou, als je dat van jezelf weet, is het des te makkelijker om erop te letten, toch? :)


    das mis wel waar maar ik vind hem stiekem echt heel leuk.. en ik weet seker dat demi woedend op me gaat worden als se da weet :$ [/blij da demi geen Q heeft]


    We can only learn to love by loving.

    ik flirt ook met een jongen van mijn klas
    en die flirt trug , vandaag pakte mij die vast glijk gwn voor een knuffel te geven en die kreunde keihard en ik meespelen en trug kreune echt die kerel is gwn zalig,
    back to the point
    als jij graag flirt met die jongen en die jongen flirt met u das toch geen probleem u vriendin is gwn jaloers omdat jij veel beter overweg kan met hem dan zij met hem ,
    en mss voelt die jongen wel iets voor u en gy mss ook iets voor hem? who knows, zeg dat tegen u vriendin dat jullie graag flirte met elkaar enzo en dat ze er haar moet bij neerleggen , ookal komt het grof over


    Gilles (ll)

    (...)

    das mis wel waar maar ik vind hem stiekem echt heel leuk.. en ik weet seker dat demi woedend op me gaat worden als se da weet :$ [/blij da demi geen Q heeft]

    Ja, dat snap ik. Maar probeer gewoon niet overdreven/overduidelijk te flirten waar zij bij is. Spreek gewoon een keertje wat met hem af ofzo en praat er evt. met je vriendin ook even over.
    Succes


    I clicked my heels and wished for you.

    ik flirt ook met een jongen van mijn klas
    en die flirt trug , vandaag pakte mij die vast glijk gwn voor een knuffel te geven en die kreunde keihard en ik meespelen en trug kreune echt die kerel is gwn zalig,
    back to the point
    als jij graag flirt met die jongen en die jongen flirt met u das toch geen probleem u vriendin is gwn jaloers omdat jij veel beter overweg kan met hem dan zij met hem ,
    en mss voelt die jongen wel iets voor u en gy mss ook iets voor hem? who knows, zeg dat tegen u vriendin dat jullie graag flirte met elkaar enzo en dat ze er haar moet bij neerleggen , ookal komt het grof over

    dan gak dood.. :l wnt iedereen is goeie vrienden met demi en kent haar al heel lang enz. en ik en susan kennen haar nog maar een half jaar en susan is demi's bffl en dan benk fcking alleen sonder vriendin :l en dan like.. hebk niemand meer behalve mijn schatjes die ik haast nooit meer sie en 1 jongen ...


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    dan gak dood.. :l wnt iedereen is goeie vrienden met demi en kent haar al heel lang enz. en ik en susan kennen haar nog maar een half jaar en susan is demi's bffl en dan benk fcking alleen sonder vriendin :l en dan like.. hebk niemand meer behalve mijn schatjes die ik haast nooit meer sie en 1 jongen ...

    oei , maar jah als die jongen haar nu niet wilt
    dan moet zij haar daar echt wl bij neerleggen die kan toch die jonge niet dwingen


    Gilles (ll)

    (...)
    oei , maar jah als die jongen haar nu niet wilt
    dan moet zij haar daar echt wl bij neerleggen die kan toch die jonge niet dwingen


    tja.. moet je haar vertelle meid.. hij heeft al heel vaak gesegt da hij haar alleen siet als een goede vriendin maar nog steeds is ze op hem


    We can only learn to love by loving.

    Little boy come and go..Voel je nu niet zo schuldig nergens voor nodig. Ik snap wel dat het misschien een beetje lullig is voor die vriendin van je. Probeer er dan een beetje rekening mee te houden in haar bijzijn.. maar voor de rest? Ze is er al een half jaar op? So.. the woman of my dreams heeft me in mijn gezicht afgewezen door te zeggen:'Ik heb al 8 jaar een vriend..' Nah das nog erger x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Little boy come and go..Voel je nu niet zo schuldig nergens voor nodig. Ik snap wel dat het misschien een beetje lullig is voor die vriendin van je. Probeer er dan een beetje rekening mee te houden in haar bijzijn.. maar voor de rest? Ze is er al een half jaar op? So.. the woman of my dreams heeft me in mijn gezicht afgewezen door te zeggen:'Ik heb al 8 jaar een vriend..' Nah das nog erger x]


    o.o das like nog erger idd lieve kirsten...


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    o.o das like nog erger idd lieve kirsten...
    xD Daarom.. Maar wat ik daarmee wil zeggen.. tis maar een jongen.. En ben jij verliefd op hem dan of vind jij hem leuk?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.