Ha, that's bullshit. Everybody knows me. I'm famous.
Nee, grapje. Ok. It's ya girl Anna.
Anyway, ik heb al een tijdje geen profiel meer, want ik had er gewoon geen energie, tijd of zin voor. Ik maakte hem altijd zelf, maar nu vind ik het eigenlijk niet de moeite waard om er weer zoveel tijd in te steken etc en met het nieuwe design van de site eindig ik toch huilend in een hoekje met een fucked up uitgelijnd profiel enzo.
So, vraag is: Iemand die wat tijd of zin heeft om aan de knutsel te gaan met een klein profiel voor me? Het hoeft niet groot. Al is het maar een plaatje. Idc, zolang het mij maar weergeeft.
Ik wil er best iets tegenover zetten, maar ik heb slechts 1 credit. But it could all be yours!
Om tijdverspilling te voorkomen, schrijf ik een stukkie tekst over mezelf zodra ik een of meerdere mensen heb gevonden die wel even wat voor me in elkaar willen flansen.
Kleine guidelines: Alles moet een bepaalde aesthetic hebben. Als je op google iets intypt gevolgd door 'aesthetic' zul je wel achter komen wat ik bedoel. Verder plantjes, illustraties, boeken, orka's, eendjes, Brendon Urie, Lucifer (de Netflixserie), Stranger Things, nature stuff, mooie poems, mooie woorden, boeken. Meer inspiratie nodig? Hit me up.
Gosh, wat heb ik ineens zin om te schrijven. Maar school. Pffffff.
look at the stars, look how they shine for you;