It's me, back with another topic.
Ik zat vandaag eens door mijn goodreads te scrollen, en ik zie af en toe mensen die boeken herlezen. Het enige boek wat ik ooit herlezen heb is de hongerspelen (want dat was m'n leven voor een tijdje), maar verder nooit eigenlijk. Terwijl dat best zonde is, want wie zegt dat je goede boeken voor altijd in de kast moet laten verstoffen?
Nu zat ik dus te denken aan series die ik vroeger helemaal de shit vond, en ik vroeg me eigenlijk af of ik die nu, 5 jaar later, nog steeds leuk zou vinden.
Ik vond de boeken van Julie Kagawa bijvoorbeeld he-le-maal geweldig. The Iron Fey was m'n alles, net als Blood of Eden. Van de serie die daarna kwam heb ik Pupil, het eerste deel van The Talon, simpelweg verslonden, maar Rebel kwam ik op de een of andere manier niet doorheen? Met het laatste deel van Shatter Me (van een andere schrijfster wel) heb ik dit ook.
Nu wil ik dus denk ik, als experiment voor mezelf, de boeken gaan herlezen. In het Engels dan wel, uiteraard - Nederlandse vertalingen kom ik eigenlijk niet doorheen. En stiekem wil ik ACOTAR ook herlezen, maar dat vind ik nog te vroeg hihi.
Hebben jullie wel eens hetzelfde probleem gehad? En herlezen jullie veel boeken?
There are poems inside of you that paper can't handle