I don't know where I'm going, but I'm on my way
♕
"Good morning everyone, I hope everyone will enjoy this new school year. Be sure to keep an eye out, because I'm always watching. xoxo, yours truly" ●●● De roddels kunnen worden ingezonden door mij (sombre) een PB te sturen. De roddels kunnen gaan over je eigen personage, maar ook over die van anderen. Maak het niet te gek, dus niet heel veel roddels over één persoon. Natuurlijk verzin ik zelf ook wat roddels hier en daar. Ik lees de geschiedenis van jullie personages even door en daar haal ik dan eventueel roddels uit. Ook lees ik jullie posts om te kijken of er wat spannends gebeurd. |
●●●
Iedere student heeft zijn of haar eigen rooster met ongeveer 25 uur aan theorie. Buiten deze theorie om zijn ook nog keuzevakken. De meeste studenten kiezen voor een sport, cheerleaden of american football. Er zijn ook studenten die kiezen voor iets anders, zoals kunst en cultuur, extra talen of extra theorie van zijn of haar eigen studie. ●●● De universiteit verplicht leerlingen om een schooluniform te dragen om discriminatie te voorkomen. De uniformen kunnen heel erg variëren. De jasjes zijn donker blauw en de rokken en pantalons ook. Er zijn witte polo's en overhemden beschikbaar en ook sokken in verschillende hoogtes. Ook de rokken hebben verschillende lengtes. Ze kunnen heel kort zijn, maar ook langer. De cheerleaders dragen de donkerblauwe en witte kleuren van de school, dat zelfde geldt voor de andere sport uniformen. |
●●● Antonio Romano Rechten Sombre 1.1 football captain Tyler Castillo Geneeskunde Maluma 1.4 Juaquin Powell Geneeskunde Naestivate 1.1 cheerleader naam studie Pines pagina Dawson Anderson media Kavinsky 1.4 the boy next door Daniel Dooley Werktuig bouwkunde IrisWestAllen 1.4 Righteous Rebel naam studie Hopps pagina naam studie Writtenwords pagina Layla Casey studie Ricciardo 1.2 cheerleader Alessandra Diangelo Psychologie Maluma 1.2 cheer-captain Safae Rahman studie Remiinds 1.2 fitgirl Dawn Thorne studie xJess 1.4 the nerdy one Jacinta Fray Fotografie nerys 1.3 Tempest Moore Geschiedenis Condor 1.3 Alaska Monet Archeologie Eostre 1.4 bones Jody De Lacour Muziek geschiedenis Sombre 1.4 musical rebel |
●●●
The university De universiteit staat in het prachtige Washington DC. Het is een groot oud gebouw met ontzettend veel vierkante meter. De universiteit heeft meer dan honderd studies en meer dan 2.000 kamers beschikbaar voor studenten. ●●● The facilities De universiteit beschikt over twee grote bibliotheken, een sportschool, een sportzwembad, twee sportzalen, drie sportvelden, drie kantine's en een starbucks. Ook zijn er meerdere plekken om te studeren. ●●● Veelgestelde vragen! |
question - answer
question - answer
please behave ● minimum of 200 words ● no fights outside the RPG ● no perfect characters ● Q-rules
[ bericht aangepast op 2 sep 2018 - 21:44 ]
- thank you for existing -