• Heey.
    ik zat eens te bedenken. het liedje "vecht mee" heb me op een idee gebracht.

    de laaste tijd hoor je veel over de erge ziekte kanker. mijn opa en oma zijn der aan overleden, ik weet ze rusten nu. Alleen niet iedereen heb het geld om gemocuren te betalen een al die dingen dus ik dacht als Q gezamelijk, ons steentje bij dragen. bijvoorbeeld iedere Acount is zoo veel geld opgelevert, en dat aan de kankerstichting doneren heeft iedereen hier zijn steentje bij gedragen..!!

    Iedereen die mee wilt doen. kan een klein bedrag doneren. het hoeft maar 1 euro te zijn. en als we dan afsrpeken ook met overleg van rutger,dat we het aan rutger het bedrag geven wat we op hebben gehaalt en dan aan de fons geven heeft bijna iedereen van Q een steentje bij gedragen aan die stichting

    wie doet er mee?


    Some angels have no wings.

    Hoe wil je dat doen?


    Music is the new sex

    als iedereen die wilt doneren vrijwilig een klein bedrag 1 euro hoeft het maar te zijn en dat allemaal aan rutger geven een hij heeft het aan dat fons.


    Some angels have no wings.

    Uhmm,, misschien klinkt dit grof maar..Hier ga jevolgens mij niets mee bereiken snap je? Mijn opa heeft ook kanker envolgt chemocuur maar uhmm.. Her ga je écht niets mee opleveren. Als een account geld gaat kosten, verliest Q. zijn leden omdat ze ook al geld moeten betalen voor de Spotlight. Sorry, sta niet achtr je...

    ik snap t niet zo..:$


    It's heavy but you are not the only one

    ik moet het erlijk toegeven ik ben het met Fishstick eens. Q gaat dan zijn leden waarsgynlyk verliezen en er zijn echt al heel veel mensen die geven aan het kankerfonds...


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben het met FISHSTICK eens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    daar zit wat in. daar heb ik nog niet over naa gedacht..:$


    Some angels have no wings.

    We gaan eerst maar eens kijken hoe het met het filmpje gaat. Dan kunnen we altijd nog verdere acties ondernemen(:


    Music is the new sex

    het was maar een idee..!!


    Some angels have no wings.

    Wie zegt dat Rutger dat geld niet in z'n eigen zak steekt?

    sorry maar ik vertrouw dat geld doneren via een tussenpersoon niet.
    t is niet omdat ik iets tegen Rutger ik heb dat met iedereen..ik wil zelf 100% zeker zijn dat mijn donatie bij het juiste fonds terecht komt.


    It's heavy but you are not the only one

    maar ik weet dat je t goed bedoeld en t is lief dat je wat voor de mensen met kanker wil doen, ik weet alleen niet of t haalbaar is


    It's heavy but you are not the only one

    het was maar een idee..!!

    Ik bedoel het niet verkeerd lieverd. Ik bedoel het alleen maar goed(:


    Music is the new sex

    jah ik snap het wel.. Alleen heel veel mensen denkmen er niet bij na van jah oke.. maar je kan het zoo krijgen en dat stort wel je wereld in een voor heel veel mensen is het geld er gewoon niet om zoo iest te doen. en als we een bankreking openen waar iedereen makkelijk een kleine donatie aan kan doen.! het hoeft niet veel te zijn en je ouders moeten ook mee willen werken..


    Some angels have no wings.