• Hoi!

Zelf kom ik er niet uit, vandaar dat ik jullie hulp vraag!
    Vanaf 1 augustus ga ik op kamers wonen, en moet ik dus ook huur betalen.
    Nu heb ik net eindexamen gedaan, dus ik krijg nog de toelage scholieren. Omdat ik thuis gewoond heb, is dat de thuiswonende toelage. Nu is er ook een uitwonende toelage, die meer dan het dubbele zo hoog is als de thuiswonende toelage, en ik krijg die toelage totdat ik voor het eerst stufi krijg, dus ik krijg 'm nog in juli en augustus. Het zou ivm de kamerhuur heel fijn zijn als ik in ieder geval in augustus die uitwonende toelage kan krijgen.

Via de gemeente heb ik de 'verhuizing' (op kamers) al doorgegeven. Echter staat dit niet in DUO. Ik kan ook m'n toelage (thuiswonend) niet meer wijzigen want dan krijg ik steeds een melding met "er is iets mis gegaan" (en ook echt al een paar dagen dat ik die melding krijg). Adres doorgeven kan alleen als je naar het buitenland gaat, want de rest gaat via de gemeente.

Weet iemand toevallig wat ik kan doen en hoe ik dat moet doen?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik heb dat ook gehad en toen heb ik Duo gebeld en hebben ze het voor me aangepast (doen ze normaal niet maar alles wat ik kon doen, had ik al gedaan), dus ik zou even duo bellen.

Take risks and conquer your fears.

Corday schreef:
    Ik heb dat ook gehad en toen heb ik Duo gebeld en hebben ze het voor me aangepast (doen ze normaal niet maar alles wat ik kon doen, had ik al gedaan), dus ik zou even duo bellen.

Stomme vraag misschien, maar waar kan ik het nummer van DUO vinden? Ik vind hun website een beetje onhandig enzo :/ kan het dus niet vinden

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Inderdaad even met DUO bellen zij kunnen antwoord geven op de vragen die je hebt en desnoods dingen aanpassen. Hier is het nummer van DUO 050 599 7755.

Life is a beautiful struggle