...tot in September. Want morgen vertrek ik voor twee maanden naar Frankrijk. Ik heb hier nog niet eerder een topic over gemaakt, maar aangezien ik nu niet kan slapen, vond ik dit een mooi moment om dit even te delen.
Wat ga ik daar doen?
Nee, ik ga niet heel lang op vakantie, zoals iédereen vraagt. Ik ga animatiewerk doen. Dat houdt in: kinderen entertainen, ruzie maken over de regels van pétanque, veel dansen en hopen dat de bingoavonden niet uit de hand lopen. (Ik hoorde van een collega dat dit al in zijn eerste week gebeurd is).
Ik zal jullie als ik internet heb zo af en toe spammen met updates, omdat ik het gewoon heel graag wil delen. Ben je benieuwd wat dit werk inhoudt en wat eraan vooraf gaat? Ik blog en vlog voor mijn werk en heb in mijn laatste column een stukje hiervan gedeeld: Klik voor de column
En natuurlijk komen mijn vlogs ook op mijn eigen youtubekanaal: Mijn kanaal Met als eerste natuurlijk een vlog over het inpakken, iets waar ik bijna net zo hard in faal als in sport.
Lijkt het je trouwens leuk om dit ook te doen? Volgens mij zoeken ze serieus nog mensen voor een aantal weken in de zomer, dus dan kan ik je best doorverwijzen.
Het klinkt nu net alsof dit een reclametopic is voor mijn werk, maar ik bedacht dit me toevallig net :')
We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.