• Ik ben vandaag op mijn werk door m'n rug gegaan. Hoe of wat weet ik niet precies. Ik had kids op bed gelegd en wilde gaan zitten toen het erin schoot.

    Natuurlijk wel extra gelet op tillen en bukken en met veel moeite alles opgeruimd. Maar het doet zoveel pijn dat ik niet meer kan bukken en momenteel kan ik amper omhoog.

    Mijn moeder heeft geholpen met douchen en vanavond doen we er van dat koude spierenspul op.
    Echter moet ik zaterdag een week op kamp. Naast niet tillen en goed opletten vroeg ik mij af of jullie nog tips hebben om het te verhelpen en makkelijker te maken of dingen waarop te letten.

    Ik ga nog proberen om de fysio heen te kunnen maar met alleen maar donderdag vrij (eigenlijk al vol maar ja lichaam gaat voor) is de kans klein


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Auw, wat rot...
    Helaas heb ik geen tips, maar ik wil je wel veel beterschap wensen!

    Mijn vader gebruikt nog wel eens een warmte plijster. Grote plijsterdinges voor op de rug. Bij Kruidvat te halen geloof ik. Vind hij dacht ik wel fijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    Mijn vader gebruikt nog wel eens een warmte plijster. Grote plijsterdinges voor op de rug. Bij Kruidvat te halen geloof ik. Vind hij dacht ik wel fijn.
    ik gebruik zelf Biofreeze.
    Een zal die je moet inmasseren en deze koelt je spieren. Zelf vind ik koud fijner dan warm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan