Uhm, tja.
Vraagje over de morning after pil.
Ik heb in een eerdere cyclus onveilige seks gehad. Ik heb hierna de morning after pil gehaald, en werd een tijdje daarna meteen ongesteld. Deze ongesteldheid duurde langer dan normaal, wel een week. Overigens weet ik niet of dit een doorbraakbloeding was of mijn 'normale' menstruatie: ik zou namelijk op dat moment ook echt ongesteld moeten worden.
Nu is het daarna (ongeveer een maand later) in een nieuwe cyclus en in een dronken bui opnieuw gebeurd.. Dus ik weer zo'n pil halen, maar nu word ik maar niet ongesteld. Ik ben ondertussen een week en een dag overtijd. Ondertussen begin ook lekker veel zwangerschap symptomen te ontwikkelen (of zo lijkt het). Ben misselijk, buikkrampen en opgezette buik, enorme hoofdpijn, pijnlijke borsten. Ik ga morgen een week op vakantie dus het is eigenlijk nu nog even niet mogelijk om een test te doen, ik moet dus sowieso een week wachten.
Wat ik me afvroeg: hebben meer mensen dit meegemaakt? En dan bedoel ik het zo lang overtijd zijn en ook het ontbreken van de doorbraakbloeding na het nemen van de map. Ik weet gewoon echt niet meer of ik nu rustig moet blijven omdat m'n cyclus door de war kan zijn of dat ik enorm in paniek moet zijn.
Help?
Funny you're the broken one, but I'm the only one who needed savings.