• Sinds een paar dagen hebben we thuis ongelofelijke last van een wietgeur. Dit is echter alleen op de boven etage en niet in de woonkamer. Onze ramen staan altijd op een kier en het is niet dat er gedeald word . Wel een flink stuk verder op maar niet elke avond denk ik.

    De geur is zeer zwaar en niet fijn om te ruiken.
    Iemand enig idee wat het kan zijn of wat te doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zit helaas met hetzelfde probleem door m'n bovenbuurman. Soms stinkt het hier zo naar wiet alsof het hier gebruikt wordt. Echt verschrikkelijk.


    26 - 02 - '16

    Same, mijn buren smoken dan ook met het raam en de deur open.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Misschien dat je buren plantjes op zolder hebben, die stinken ook enorm als er niet geventileerd wordt.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dat kan waarschijnlijk schimmel zijn.
    Dat gaat in huizen net als wiet ruiken.

    https://www.strooming.nl/binnenmilieu/blog/wietgeur-in-huis/

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 9:30 ]

    DarthDaddy schreef:
    Misschien dat je buren plantjes op zolder hebben, die stinken ook enorm als er niet geventileerd wordt.

    dit.


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb geen idee. Zelf zou ik eens testen van waar het komt, dus misschien je ramen voor een dag eens sluiten, dan kan je al afleiden of het van binnenshuis komt of van buitenaf. Of je kunt misschien eens aan je buren vragen of zij er ook last van hebben. Zo weet je al meer. Misschien is het schimmel of een plant, het kan ook zijn dat iemand in je straat stiekem wiet rookt, zonder je het weet. Ik heb ooit een klasgenote gehad met een wietplant op haar kamer en dan rookte ze 's avonds in die kamer en zette ze het raam open. Snap je, het kan altijd dat één of andere tienerjongen uit je straat wiet in bezit heeft, het hoeft niet perse van dealen op straat te komen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 10:09 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dealen ruik je ook niet ^
    Het zit namelijk in luchtdichte zakjes. I mean ja je kan het ruiken als je het zakje tegen je neus houd maar niet als je thuis zit xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het is de gehele dag en nacht door wat dus vreselijk vies is als je wakker word.

    We hebben de tip gekregen van iemand om het door te geven aan de politie. Kennelijk bij meer klachten/ en of vermoedens zullen ze met zon'helikopter langs vliegen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vreselijk is dat. Onze buren hebben ook een periode gehad dat ze telkens in hun achtertuin zaten te blowen. Gelukkig zijn ze uiteindelijk snel gestopt. Ik zou bij overlast inderdaad een melding maken bij de politie.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Cowboys schreef:
    Vreselijk is dat. Onze buren hebben ook een periode gehad dat ze telkens in hun achtertuin zaten te blowen. Gelukkig zijn ze uiteindelijk snel gestopt. Ik zou bij overlast inderdaad een melding maken bij de politie.


    het is niet dat onze buren blowen (althans niet dat wij weten). een buurjongen blowt en dealt wel maar die woon aan de andere kant van het plein. Echter zou het ons niet verbazen als 1 van de 3 buurhuizen toch wat bezit en zo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LOL
    De lucht is verklaard, gister een paar straten verderop een woningbrand geweest waarbij behoorlijk wat planten gevonden zijn.
    Dus al sinds gister hangt in de omgeving een zware wietlucht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    LOL
    De lucht is verklaard, gister een paar straten verderop een woningbrand geweest waarbij behoorlijk wat planten gevonden zijn.
    Dus al sinds gister hangt in de omgeving een zware wietlucht.



    Wahahaha geniaal dit xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HalloMaandag schreef:
    (...)


    Wahahaha geniaal dit xD
    Wat ik gisteren eigenlijk wel heel mooi vond is dat we de brandweer hoorde en binnen een half uur stond het nieuws al op de lokale sites XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan