• Heey!!:D

    ik heb eens een tijdje geleden; Na regen komt zonneschijn??[TK-Story] ontworpen[staat nu op TcxLove] maar ik heb er nu geen inspratie meer voor!!:S


    Rode wijn...
    is een verhaal over Tom Kaulitz.Tom's leven is sins kort veranderd..Het meisje waar hij echt om gaaf heeft het uitgemaakt...Het was eigenlijk wel een beetje zijn eigenschuld maar toch doet het hem pijn...Hij ziet niet dat Bill ook als maar achter uit gaat...Als Bill in het ziekenhuis ligt en Tom's ouders zijn werken,loopt Tom naar de kelder en pakt een fles wijn...Is dit het begin van Tom's alcoholverslaving?
    stukje verhaal;

    "
    Huilen lig ik op bed.Ja je hoort het goed .Huilend.De Tom Kaulitz de jongen zonder gevoel ; HUILT ! Dit is niet de eerste keer dat ik huil.Ik huil om haar.Ik heb spijt.Spijt dat ik haar nooit echt bijzonder heb gevonden.Spijt dat ik zo Kut tegen haar deed.Spijt dat ik haar kwaad heb gemaakt.Ik huil niet alleen om haar.Ik huil omdat ik sins ik haar kwaad heb gemaakt alleen nog maar alles fout doe.Op School,Thuis,Op Tour ! Overal.Ik huil om wat Gustav ,Georg en zelf Bill tegen mij hebben gezegd.ik klim uit mijn bed en loop naar het raam.Ik open het raam en ga in het raamkozijn zitten.Wat ik altijd doe als ik me kut voel.Ik kijk naar de maan.De Maan waar we ooit met zijn tweeën naar keken.Ik zet mijn been op een stukje dak,Ik wil het dak op,wat ik doe als ik ff wil nadenken.Dan... "



    dus ik wil hem gaan herschrijven!!
    maar nu heb ik 2 vraagjes;

    1.; Moet het een TC worden?
    -waarom wel/niet?;
    2.; Weet iemand een nieuwe,betere titel??;

    Bedankt!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    2.; Weet iemand een nieuwe,betere titel??;

    Nou.. waar gaat het over?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    HET MOET EEN TC WORDEN (A)

    ??


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    2.; Weet iemand een nieuwe,betere titel??;

    Nou.. waar gaat het over?

    in het verhaal ben je Tom Kaulitz..
    [zie stukje tekst!;)]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Crying Tomss, but for truth love

    Misschien?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room