Peroneuspees problemen op een prettige praktijk. Peroneuspees problemen op een prettige praktijk. Peroneuspees problemen op een prettige praktijk. Peroneuspees problemen op een prettige praktijk. Peroneuspees problemen op een prettige praktijk.
Super veel feest voor mij natuurlijk! Ik heb een vet leuke stage, waar ik me enorm thuis voel en ik zit momenteel op de helft van mijn stage. Alles ging top, maar natuurlijk moet iets roet in het eten gooien. Sinds (toch niet zo'n)Goede Vrijdag heb ik een kleine blessure aan mijn peroneuspees en toen viel het me eigenlijk niet zo op. Ik weet ook niet hoe ik er in godsnaam aan ben gekomen want heb alleen maar op bed zitten schrijven het hele weekend (mensen in de chat kunnen dat beamen). Maar sinds drie dagen is het toch wel erger en nu zit ik aan 3 ibuprofen en drie paracetamol per dag om mijn stage vol te houden zonder pijn.
Dus.. hartstikke kansloos gewoon.
Voor de mensen die niet weten waar de peroneuspees zit (dat wist ik overigens ook niet, dankjewel Papa), dat is deze makker:
Het is de pees die vanuit je kuit doorloopt tot je voet. Mocht die dus een beetje last hebben van een ontsteking, zoals waarschijnlijk bij mij, dan heb je dus bij elke kuitbeweging last van deze pees.......
Heeft iemand ook een fijne blessure gehad op zo'n handig moment?
[ bericht aangepast op 5 april 2018 - 17:02 ]
Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.