Hey iedereen!
Ik hoop dat dit in het juiste subforum staat en dat dit toegestaan is om te vragen
Ik ben op zoek naar manieren om wat geld te verdienen als student.
Momenteel vind ik geen studentenbaan hier in de buurt en ik kan ook niet gaan oppassen bijv., omdat ik heel veel schoolwerk heb en mijn tijd echt van week tot week wisselt. Plus ik ben wel iemand die snel gestresst is, dus ik wil het mijzelf ook niet aandoen om nu mijn hele agenda overvol te zetten.
Ik vroeg me af of iemand tips/ideeën heeft om geld te verdienen als student?
Sowieso dat ik wel nog eens op een rommelmarkt ga staan met wat spullen + wat spullen ga proberen te verkopen.
Verder kan ik wel tekenen, maar ik heb momenteel niet echt tijd om aan grote tekeningen te werken. En hoe kan ik dat aan boord brengen om te tekenen voor geld?
Verder vroeg ik me af of iemand manieren kent om online geld te verdienen? (normale zaken, bedoel ik dan :") )
Ik heb al gehoord van websites waarbij je enquetes kan invullen of zo, of mailtjes lezen, etc. en dat je daar dan geld voor krijgt. Maar in hoeverre is dat betrouwbaar? Heeft iemand daar al ervaring mee?
Pff, alvast bedankt voor de hulp. Ik hoop alsnog dat ik snel eens op een baantje stuit!
Groetjes
A to the Z