• Hoi allemaal,
    13 april is mijn beste vriendin jarig en wil ik graag een cadeautje sturen. Ze zit momenteel in Aistralië en het moet dus in een envelop kunnen en goed blijven. Nu was ik opzoek naar ideeën. Het hoeft dus niet mega duur of groot gezien zij het ook mee terug moet nemen. Ik wil geen (ongezond) etenswaar gezien ze daar al heel veel is afgevallen en eindelijk positief naar zichzelf in de spiegel kan kijken. Hebben jullie tips?

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Een sleutelhanger, armbandje of ketting misschien? Dat past iig in een enveloppe normaal gezien :')

Maar ik weet niet of je dat wel zou doen, iemand had ooit een cadeautje naar mij toegestuurd op die manier en dat was er gewoon uitgehaald...

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Phos schreef:
    Een sleutelhanger, armbandje of ketting misschien? Dat past iig in een enveloppe normaal gezien :')

Maar ik weet niet of je dat wel zou doen, iemand had ooit een cadeautje naar mij toegestuurd op die manier en dat was er gewoon uitgehaald...

Dat is eigenlijk wel een goed idee. Hmm dat is niet tof als ze het eruit halen.

Eten zou ik sowieso niet doen, want Australië controleert daar heel streng op. Ik zou niet weten wat je in een envelop kunt steken, haha. Kan je misschien geen pakje bestellen en het daar laten leveren?

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik heb vandaag een ketting gekocht een echte ketting die bij mijn vriendin past en ik heb wat bedacht. Haar moeder gaat binnenkort naar haar dus die heb ik gevraagd of de kaart met het kadootje met haar mee mag. Zo is de kans op kwijtraken erg klein.

IrishNialler schreef:
    (...)

Dat is eigenlijk wel een goed idee. Hmm dat is niet tof als ze het eruit halen.

Als je een ketting stuurt of iets moet je het misschien afplakken in een papiertje in de envelop. Gebeurd soms dat er enveloppen leeg aankomen en Post NL zegt dat de sorteermachine heeft opengehaald. Dus ik zou dan gewoon proberen het te verpakken zodat als iemand het ook tegen het licht houd het niet opvalt dat er iets van waarde in de envelop zit.

Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known