Even een korte intro ter duidelijkheid.
6 weken geleden een date met R van Tinder. Ging erg goed en snel. De dag erop ontmoette hij mn scoutingvrienden en in de 2 weken erop ik zijn gezin en hij de mijne. Door oorproblemen is hij de laatste 2 weken aantal keer bij mij geweest gezien ik niet weg kon en ik kreeg al vrij snel irritaties en twijfels dat ik na ging denken.
Nu heb ik na een gesprek met mijn moeder onder ogen gezien dat ik niet mijn toekomst zie met R en ik toch nog iets voel voor mijn ex.
Mijn noeder had begrepen dat R met Valentijnsdag als verassing terug zou komen van zijn fietsvakantie. Dus heb ik haar gevraagd te sms'en dit niet te doen. Want ik wist van niks zogenaamd maar wilde niet dat hij zijn fiets vaka tie daarvoor onderbrak terwijl ik zo twijfelde.
In de avond hebben wij gebeld en gaf ik aan dat ik de toekomst voor nu niet met hem zie en over mijn twijfels ik gaf aan toch aan mn ex te denken en dat ik hem dan iemand gun die vol voor hen gaat. We hebben altijd gezegd dat we eerlijk zouden zijn dus wilde ik dat ook. Maar anderzijds ik wilde het niet stoppen over de telefoon. We hebben afgesproken dat we zondag na zn terugkomst gaan praten.
Nu merkte ik aan de telefoon al dat het gesprek gelijk weer over zijn ervaringen werden verteld (dat is dus oa 1 van de irritaties) en hij zei dat het kwam doordat ik nu niet kan werken door mijn oor en dat het goed kwam. Ik heb hem dus meerdere maals aangegeven dat ik hem geen valse hoop wil geven, dat hij iemand verdient die wel 100% voor hem gaat, het zijn de opvoedverschillen waarin we in botsen en het toekonstbeeld waardoor ik ook niet meer wil.
Maar hij bleef het maar wegpraten en stejen over dat ik niet goed in mijn vel zit en uiteindelijk hebben we het afgekapt maar ik ben heel bang dat als we het gesprek hebbdn dat het gewoon niet binnen komt en dat hij denkt dat het goed komt.
Als je dit hebt gelezen echt heel knap maar wat moet ik doen? Hoe zou jij dit aanpakken
Change is for weirdos ~ Niall Horan