Yoo lieve mensen van Quizlet
Ik ben vrij intens met mijn gevoelens, go big or go home, all or nothing etc. Nu heb ik dit in eerdere relaties altijd prima weten te matigen, vooral omdat mijn partner het rustiger [lees: normaal tempo] aan deed. Nuuu heb ik echter iemand ontmoet via Tinder. Na drie weken daten hebben we het officieel gemaakt (wat schijnbaar al snel was) en zijn nu bijna een maand samen. Voor het idee, ik ben 20, hij is bijna 25.
Momenteel ben ik al in het bezit van de reservesleutel van zijn appartement. Er zijn ook al meerdere grapjes-die-eigenlijk-niet-helemaal-grapjes-zijn gemaakt
vanaf zijn kant over dat ik bij hem kan wonen. Nu slaap ik nog maar zo'n twee dagen per week thuis, dus ik woon al praktisch daar. Er liggen standaard spullen van mij daar, dingen die je elke dag gebruikt.
Het gaat me allemaal wel erggg snel. Ik bedoel, het voelt supergoed verder maar christ, we kennen elkaar nog niet eens 2 maanden. Nu heb ik ook nog geen enkele intentie daadwerkelijk bij hem te gaan wonen eerst maar eens een rijbewijs want steeds een uur met OV is ook niet ideaal maar is het sowieso niet wat snel om hier over te beginnen?
Of heeft een van jullie nog een grappig verhaal? Ik ben huiswerk aan het uitstellen geheheh
If a writer falls in love with you, you can never die