• Hallo Q.

    Hier ben ik dan met een suggestie. Heel concreet: het kunnen kudoën van reacties. Het is een simpele manier om te laten weten dat je een reactie leuk vindt. (Uiteraard komt deze dan niet in de top.) Verder heb ik er eigenlijk niet veel over te vertellen, oeps. Kudo deze beginpost als je akkoor- oh wacht. (krul)

    (Overigens weet ik niet of dit al eerder voorgesteld is.)

    a d s .

    Reacties kudoën?


    Heaven is a place that we all have

    Het lijkt me een leuk idee! Ik vind het altijd wel fijn om leuke reacties te krijgen, dan zou ik dat dan ook kunnen laten weten ^^

    JA, ADSIE, IK BEN VOOR.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Executie schreef:
    Het lijkt me een leuk idee! Ik vind het altijd wel fijn om leuke reacties te krijgen, dan zou ik dat dan ook kunnen laten weten ^^


    Je kunt sowieso al reageren op reacties tegenwoordig tho


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    JA, ADSIE, IK BEN VOOR.


    This :3
    Super idee!


    26 - 02 - '16

    McNuggets schreef:
    (...)

    Je kunt sowieso al reageren op reacties tegenwoordig tho


    Ja, maar dat is toch anders.
    Gewoon net als op facebook dat je de reactie kan 'liken', of in dit geval dan een kudo geven!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben voor. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik ben voor c:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik had dit al eens eerder voorgesteld, maar ik ben voor!

    Zo lang het niet ook op forumposts toegepast kan worden, ben ik helemaal voor. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lijkt me leuk. ^^

    Geen idee of het haalbaar is. Want ik weet wel dat bijvoorbeeld de columns op de lijst staan om op termijn kudo's te krijgen. Maar dat is een tijdrovend klusje omdat alles dan naar een nieuwe tabel (waar alle andere (grotere) creaties ook in staan) zou moeten overgeheveld worden. Ik heb geen idee of zoiets ook lukt voor het forum.

    Edit, ik ging er eerst vanuit dat dit voor het forum was, oepsie. =P
    Reacties op creaties, dat lijkt me ook leuk. Maar ik heb geen idee in welke 'tabel' die dingen staan en of het makkelijk implementeerbaar is. =)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 20:38 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Lijkt me leuk. ^^

    Geen idee of het haalbaar is. Want ik weet wel dat bijvoorbeeld de columns op de lijst staan om op termijn kudo's te krijgen. Maar dat is een tijdrovend klusje omdat alles dan naar een nieuwe tabel (waar alle andere (grotere) creaties ook in staan) zou moeten overgeheveld worden. Ik heb geen idee of zoiets ook lukt voor het forum.

    Edit, ik ging er eerst vanuit dat dit voor het forum was, oepsie. =P
    Reacties op creaties, dat lijkt me ook leuk. Maar ik heb geen idee in welke 'tabel' die dingen staan en of het makkelijk implementeerbaar is. =)


    In principe zou het ook leuk zijn als het bij het forum zou kunnen, though.


    Heaven is a place that we all have

    Mee eens, maar ik zie het liever op reacties onder creaties terugkomen dan op het forum als ik moest kiezen though.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben tegen, eigenlijk omdat ik bang ben dat mensen dan sneller even een kudo geven in plaats van een reactie. Ik weet niet, het komt wat 'onpersoonlijker' over, ofzo. Straks heb je 1 reactie waar iedereen het ongeveer wel mee eens is dus iedereen geeft die reactie een kudo in plaats van de moeite te nemen zelf iets te typen, bijvoorbeeld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben voor. Persoonlijk denk ik dat je mensen dan juist stimuleert om meer reacties te plaatsen op creaties bijvoorbeeld.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    McNuggets schreef:
    Mee eens, maar ik zie het liever op reacties onder creaties terugkomen dan op het forum als ik moest kiezen though.


    Ditte.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.