Tragically schreef:
(...)
Graag gedaan (:
Maar ik zou de laatste zin die gebruikt toch wel aanpassen, want zo als het er nu staat komt het over alsof je juist voor verwaarlozing van ouderen en landbouwhuisdieren bent. (Steentje bijdragen aan verwaarlozing van ...) in dit geval ben je tegen en daarom kun je "een steentje bijdragen" misschien veranderen in iets anders in deze zin. (Het is maar een tip, ik wil niet betweterig of zo overkomen, mocht dit het geval zijn, excuses).
Oja, nu je het zo zegt, hahaha. Nu staat er net alsof ik mijn steentje bijdraag aan de verwaarlozing inderdaad, dus ze zelf verwaarloos. Wat slecht, haha. :x
Yardael schreef:
(...)
Dat bedoel ik ja, maar dan nog vind ik het een beetje té negatief klinken om in mijn pitch te gebruiken :x.
Maar op zich geeft het wel aan dat je absoluut geen winst wil behalen en dat je gewoon je werk wilt doen, denk ik. (:
Klopt, maar de bedoeling is dus dat ik deze pitch in januari voor een echte vakjury en vele mensen ga houden en dan denk ik dat het net niet netjes staat.. Maar ik twijfel dus een beetje. ;x Tot ik een betere zin hoor, laat ik 'm ook staan..
[ bericht aangepast op 17 nov 2017 - 13:19 ]
You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.