• HALLO VRIENDJES.

Ik weet geen gepaste inleiding om dit topic te openen, maar het is een vrij simpele vraag, maar hij is moeilijk uit te leggen? Idk.

Hoe dan ook, denken jullie soms wel eens na over dat we allemaal op een gigantische bol zweven met andere gigantische bollen, die eigenlijk maar mieren zijn, vergeleken met de gigantische gigantisch-heid daarbuiten? Over dat die gigantisch-heid eigenlijk het universum is en dat het universum ergens wel moet stoppen? Toch? Maar wat komt er als het universum stopt? Heb je dan geen.. tijd meer? Zweef je dan in het (n)iets? Zweef je überhaupt wel? Ga je niet gewoon dood? Bestaat het concept tijd daar? Denken jullie ook wel eens na over dat in die gigantische gigantisch-heid (afgekort tot G.G.) toch wel leven moet zijn? Dit moeten toch geen aliens zijn? Het kunnen ook mensen zijn. Wat. Ergens in die G.G is iemand die net hetzelfde denkt over ons? MAAR BESTAAN WE EIGENLIJK WEL????

Oke sorry, hersenenspetterpoep, jezus. Deel gerust jullie mening. (krul)

A D S .

[ bericht aangepast op 23 okt 2017 - 23:13 ]

Heaven is a place that we all have

Als er geen tijd is, besta je ook niet. (: Dus als het universum zou stoppen en er is geen.tijd, dan kan er niets bewegen en besta je ook niet. Ik had eens een.youtube filmpje bekeken waarin werd uitgelegd hoe het zou zijn als je de tijd kon stil zetten en het kwam er op neer dat je niets meer kon doen en dat je er niet van bewust bent. Het kan dus even goed zijn dat de tijd al een paar keer even heeft stil gestaan en terug opnieuw is beginnen lopen zonder dat we er bewust van waren. Als ik op mijn laptop zit kan ik even dat filmpje terug opzoeken, want het was best interessant en het was daarin beter uitgelegd dan dat ik het nu zou kunnen doen. ^^ Het is natuurlijk voor een groot deel ook hypotheses.
    Verder ben ik een enorme gelovige in aliens. ^^ Het lijkt mij gewoon bizar dat wij de enige zijn in die gigantischheid, ook al zijn er wel theorieën dat wij enorm uniek zijn en.dat we inderdaad de enige zouden kunnen zijn. Moesten.er ergens ook mensen zitten, dan zijn deze voor mij ook aliens, want ze zijn niet oorspronkelijk van de planeet aarde. ^^

Take me to wonderland

Tijd is sowieso een illusie. Het is een fenomeen dat de mens zelf bedacht heeft.
    Verder vind ik het arrogant van de mensheid om te denken dat wij de enige wezens zijn met een geweten en onze hersencapaciteit die er in het universum bestaan. En dan denk ik niet meteen aan een groen mannetje wat wij 'verstaan' onder aliens. Maar ik denk wel dat er iets anders moet zijn.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Erg herkenbaar! Ik probeer er maar niet al te veel over na te denken, anders word ik helemaal gek.

En volgens mij bestaat hier ook een woord voor: en existentiële crisis (;

And then we'll see it.