Hallo users van het goede leven,
Er is een verhaal waar ik al jaren (geen grapje, járen) aan werk en ideeën voor probeer op te doen. Nu is de tijd gekomen dat ik er eindelijk genoeg van heb en het grondig wil herschrijven. Het eerste klad is namelijk te slecht (en hilarisch) om helemaal door te kunnen lezen, niet alleen als schrijfster. Ik bedacht me dat het handig zou zijn voor een co - writer te zoeken, gezien het in mijn eentje me niet gemakkelijk afgaat.
Is er iemand die dit aandurft? Zo ja: stuur me dan een berichtje en ik zal z.s.m. reageren. Desnoods kunnen we ook e - mail uitwisselen voor degenen die regelmatig op Q rondstruinen. Zelf houd ik me de laatste tijd ook wat vaker op de achtergrond, dus dat is geen probleem. Echter, ik zou het wel fijn vinden als je goed ABN en interpunctie gebruikt. Dit is toch wel een must. Daarnaast is het ook wel vanzelfsprekend als je met ideeën komt en niet bang bent voor kritiek, ook niet om het te leveren.
T H E
B O N E S
O A T H
Er is een eeuwigheid voorbij sinds de poort tussen de twee werelden met moeite gesloten is. Ithria is nu een machtig, betoverend koninkrijk en verkeert sinds lange tijd in voorspoed en geluk niet wetende dat er indringers in het land bevinden, vervolgen ze hun dagelijkse routine.
Ondertussen hebben de zwarte magiërs een kind voorzien, later een krachtige vrouw die het kwaad uit zal roeien, en beoefenen een ritueel op haar uit. Iets wat enkel dood en verdoemenis met zich meebrengt.
In de aankomende jaren groeit de duisternis binnenin Nerita, zijn de eerste tekenen van de ondergang te bemerken en vallen er meerdere doden rondom een geheimzinnig meer die de koude rillingen over eenieders lichaam laat lopen.
Als slag op de vuurpijl wordt er een premie op Nerita's hoofd gesteld en leert ze dat niet iedereen te vertrouwen valt. . .
Quiet the mind, and the soul will speak.