Ik moet even mijn frustratie eruit gooien!
Ik ben inmiddels een maand thuis vanwege een blessure dat ik niet mag werken. Dus intussen tijd help ik mijn moeder met boodschappen, koken en poetsen. Wij hoeven thuis niets te doen behalve je kamer opruimen dus best verwend.
Mijn broer die 2 jaar ouder is (ik ben 20) zot al een jaar thuis door blessure en wat doet hij de hele dag alleen maar gamen. Hij loopt te zeiken als ik een Netflix dagje houd maar intussen dweil ik het hele huis.
Ik vraag aan hem om de oven kruimelvrij te maken, krijg ik de snauw dat is van jou brood. Ja so be it maar elkaar even helpen kom op.
Ik dus zijn kamer dweilen en vraag of hij de vaat wilt doen zodat mama vanavond minder af te wassen heeft zegt ie dood leuk nee hoor want we moeten vanavond ook eten.....
Ik ga dit sowieso tegen mn moeder zeggen. Hij is 22 en kan zelf toch ook eens wat actie nemen. Maar het boeit haar niet. Hij is haar lieveling dus hij hoeft niets te doen.
Ik kan hier zo pissig om worden. Laatst had ik een week niet geholpen omdat ik veel last had zegt ze 'je had gezegd dat je zou helpen maar ik merk er niks van....
Change is for weirdos ~ Niall Horan