En het begon best goed! Het geluid: sfeervolle pianomuziek. Het beeld: scènes van een bruiloft afgewisseld met beelden van een vrouw die thuis op de rand van het bed zit, terwijl ze betoverd haar bruiloftsjurk aait. En toen ging het mis, want op het beeld verscheen de tekst Nog net zo mooi als op onze trouwdag met daaronder softcare trommel, wat waarschijnlijk bedoeld was als uitleg voor waarom de wasmachine zo fantastisch is, maar meer overkwam als "Nog net zo mooi als op onze trouwdag," zei de softcare trommel.
De enige logische conclusie die ik hier kan trekken is dus dat de vrouw is getrouwd met haar softcare trommel, wat ik een verrassend controversieel onderwerp vind voor dromerige YouTubereclames. Ik hoop dat ze nog lang en gelukkig leven en samen veel kleine droogrekjes krijgen.
Hebben jullie ooit willen trouwen met een wasmachine? Wat is de meest (onbedoeld) vreemde reclame die jullie de laatste tijd hebben gezien?
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan