● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ |
|
I N V U L L I J S T J E ━ > Username > Wat? Profiel, template voor rpg-rollen, etc > Thema/Sfeer? > Lettertype? > Kleurenschema? > Plaatjes? > Linkjes/hoeveel plek voor linkjes? > Eventuele tekst die je al hebt geschreven? > Overig? > Wil je een pb als ik klaar ben? ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● Hallo! Mijn vorige topic is jammer genoeg stil gevallen, maar omdat ik het nog altijd ontzettend tof vind om mensen hun opmaak te coderen, probeer ik het opnieuw. In de link hier naast kan je enkele voorbeelden vinden van eerdere codes die ik heb geschreven; het zijn er weinig, maar ze geven hopelijk een beetje een beeld van wat je kan verwachten. En als het uiteindelijk toch niet is wat je wilt verlies je er niets aan, ━ ik schrijf de codes volledig gratis. Natuurlijk doe ik mijn best om iets af te leveren waar jij tevreden mee bent, maar je kan je aanvraag ieder moment nog terugtrekken of aanpassen. Wel wil ik jullie vragen zo duidelijk mogelijk te zijn! Mijn eigen inspiratie is ook niet eindeloos en als je zelf duidelijk bent in wat je wilt, is de kans groter dat je iets krijgt waar je werkelijk tevreden mee bent. In principe codeer ik alles; als je toch twijfelt of iets mogelijk is, kan je gewoon een pb sturen. x |
[ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 19:28 ]
And I'm nothing. You've always said you want nothing.