Hey iedereen,
Ik heb jullie hulp/ervaring even nodig. In juni heb ik een nieuwe gsm gekocht. Redelijk duur omdat ik bepaalde dingen wou hebben en dan zat ik in die prijscategorie. Omdat dit mijn duurste gsm ooit is, ben ik er ook wel heel zuinig op. Dus ik ben er extra voorzichtig mee en heb hem nog niet laten vallen. Maar woensdag was ik 's avonds aan het vergaderen, buiten terwijl het al donker aan het worden was, en per ongeluk laat iemand die naast mij zat mijn gsm tussen 2 tafels vallen. Ik zag dat hij met het scherm recht op de grond gevallen was. In het donker zag ik geen schade, dus ik keiblij. Maar nu het ondertussen licht is, zie ik dat er verschillende stukjes glas uit zijn en barsten in mijn glas staan.
Ik baal hier enorm van omdat hij nog niet eens 3 maanden oud is. Op zich zit alle beschadiging beneden en niet in de weg. Maar ik ben nu bang dat als er binnen de garantieperiode iets aan mijn gsm is, dat ik dan het verwijt ga krijgen dat ze het niet onder garantie houden omdat het voorval te wijten is aan valschade, dus dat ik alsnog alles mag betalen.
Heeft iemand daar al ervaring mee? Of heeft iemand goed advies?
(Mijn gsm komt van bol.com)
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury