Oh, ja, Iris en Michiel, dat is lang geleden. Ik weet dat we ooit om een of andere reden een paasboek van ze op hadden gehaald bij de Ikea. Ik heb ook winx leuk gevonden, maar na het tweede seizoen haakte ik af omdat ik te oud werd en alles te roze en glitterig werd (het leuk voor steeds jongere kinderen te worden), de broer van iemand die ik kende had mij overigens nog een handtekening van de tekenaar van Bloom beloofd volgens mij nooit gekregen.
Voor mij was Pippi het helemaal toen ik 2-6 was. En Otje is ook geweldig <3 Otje is ook erg leuk om nu terug te kijken, als volwassene zie je het toch heel anders dan als kind.
Op ketnet keek ik de boomhut, Samson en Gert en Disneyfestival. Met Sinterklaas keek ik daar naar "Dag Sinterklaas" omdat wij in Nederland eerst geen serie hadden over Sinterklaas. Ik wordt nog steeds enthousiast van dat liedje, haha, maar aan de andere kant is het niet zo lang geleden sinds mijn broertje 9 jaar jonger is en het ook keek.
Ook Dora is semi-nostalgisch, het stond altijd op als ik terug van school kwam vanwege mijn broertje en jongste zusje.
wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder