Climate:
FUCKING COLD (-10°C during the day, -25°C/-35°C)
SNOW: It doesn't fall, but there's a permanent idk carpet of 20-30cm
Temperature right now: -15°C, no wind
The party:
Ten eerste is het feestje officieel niet toegelaten, maar het wordt wel serieus door de vingers gezien. Met andere woorden, de leerkrachten kennen het bestaan (aangezien sommigen het zelf ook nog hebben gedaan), maar wat niet ziet, wat niet deert.
Although it started as a simple teenage party, it became so much more. Although there are only three hosts (Fergus, Feliks (really guys, you just wanna see me fail) and our lovely Valentino), there is fuck this imma do it in Dutch. Goed, ook al zijn er dus maar drie hosts (al schakelen ze wel degelijk andere hulp in), er is niets waaraan je dat kan zien. De drie jongens hebben elk genoeg geld achter de hand en zijn al maanden op voorhand begonnen met voorbereiden. Alle elektriciteit, lampen, verbindingen, whatever, zijn piekfijn in orde en bijna professioneel aangebracht, aan de alcoholvoorraad is zeker ook genoeg gewerkt. Er is een EHBO kamer, waar ook enkele wapens liggen, aangezien de hangar toch wel een goede kilometer van de veilige schoolgebouwen afstaan. Er zijn ook een twintigtal warmtedekens en er is een sneeuwscooter voor noodgevallen. (Grappig genoeg is het Val die daar aan dacht (nadat Feliks de EHBO had geregeld op aanvraag van Ailsa). Niet omdat hij zich zorgen maakte, maar een dode onder zijn verantwoordelijkheid is nogal een domper op zijn reputatie) Het pad ernaartoe is vrijgemaakt (behalve de eerste tweehonderd meter, cuz teachers) en om de 75 meter staat er een vuurkolf. Ook buiten staan vuurkolven die worden nagekeken door de hosts en hun hulpjes. Er zijn ook enkele oudere jongens die de veiligheid wat in het oog houden en uiteindelijk ook iedereen thuis moeten krijgen. Voor de fancyness dragen ze securitydingetjes.
Ik ben waarschijnlijk shit aan het vergeten, maar ik heb weinig zin om alle posts opnieuw te lezen, dus just say so, en ik pas het aan.
Er zijn tussen de 60 en 80 mensen, wat bijna iedereen is van 14 of ouder.
Hier is ook nog even een prachtige tekening:
Aanklikbaar ofc.
[ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 23:38 ]
Mijn brein breint zoals het breint.