FinnBalor schreef:
Oef, dat is meteen een groot bedrag. Wat heb ik laatst nog gekocht? Nu moet ik even denken. Ik denk dat dat het wol voor mijn handschoenen was.
Handschoenen!! (Lijkt misschien overgereageerd, maar ik heb in geen jaren nog treffelijke handschoenen gehad, haha.
) Hoe zien ze eruit?
BirbRon schreef:
eten rip
geen idee meer, maar zie het zo je hebt goede kwaliteit hehe
ik overwoog om alle got seizoenen te kopen, maar wacht tot alle seizoenen en films ervan zijn geweest.
staat how i met your mother ook niet op netflix tho?
Zonder eten overleef je niet en dan zou het zeker rip zijn, dus bekijk het zo.
Ik ging ook eerst GOT voor d'r kopen ... mocht het niet zijn dat mijn pa al gezegd heeft dat die die ging kopen als alle seizoenen uit zijn en dat ik die stiekem ook half wil kunnen claimen, haha. Kan zijn, overigens, maar wij hebben geen Netflix, dus daar hebben we niet zoveel aan.
Sempre schreef:
MAAR WEL SUPER VET!! Ik zou echt zo onwijs blij zijn als ik jouw zus was, niet normaal.
Hm, het laatste dat ik heb gekocht was kleding bij de Primark (uiteraard van de Harry Potter collectie)
Haha, dat is lief! c: Ik hoop dat zij er ook blij mee gaat zijn! (Alhoewel ik het haar maar een paar dagen later ga kunnen geven, jammer genoeg, want ze gaat naar PKP. :c)
Aaaaah, de HP-collectie is echt awesome! Toen ik enkele maanden geleden in Berlijn was in de Primark overwoog ik ook er wat van te kopen, mocht het niet geweest zijn dat een vriend van me me de hele tijd een schuldgevoel zat aan te praten. Welke prints waren het? :
D
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried